Zakaj bi ukinili samo Državni svet, tudi Državni zbor je verjetno nepotreben?

Slika: Instagram Robert Golob

Avtor: | 25. julija, 2025

Iz vrst Levice je prišel poziv o ukinitvi Državnega sveta, ki z vlaganjem predlogov za veto na določene zakone očitno zelo moti vladno ideološko veselico. Pobud za ukinitev Državnega sveta je bilo že kar nekaj, zaradi nepotrebnih stroškov, dvomljivega učinka ipd… (z nekaterimi argumenti se je moč tudi strinjati)…, ampak zadnji predlog s strani Levice (skoraj gotovo s tiho podpore Gibanja Svoboda), je lahko demokratični alarm zaradi same argumentacije nepotrebnosti te institucije: po mnenju vladne stranke, ki med drugim sicer podpira tudi teroristična gibanja po svetu, je treba Državni svet ukiniti, ker je “napačno sestavljen” in ima (pre)pogosto drugačno mnenje od vsemogočne in posvečene aktualne vladne koalicije.

Prav tragikomično je, kako trenutna vladna koalicija s predsednikom vlade na čelu, ki v svojih nastopih venomer poudarja pomen strpnosti, dialoga, konsenza, preprečevanja sovražnega govora, spoštovanja drugače mislečih… napada vse mogoče institucije, organe, politične skupine, civilno družbo, posameznike…, ki se ne strinjajo z njimi.

Koordinatorica Levice Asta Vrečko je očitno izrazito agresivno in nedemokratično ozadje tega poziva po “odpravi” Državnega sveta skrila za nekakšno izumetničeno obrazložitev na svojem X profilu. V tej pravi, da v Levici zagovarjajo odpravo Državnega sveta v sedanji obliki ali vsaj njegovo temeljito reformo v smeri večje demokratičnosti in družbene odgovornosti. Prepričani so, da ta institucija ne predstavlja več družbenega pluralizma, ampak nastopa kot zaščitnik partikularnih interesov. Njegova sestava je menda netransparentna, način imenovanja nedemokratičen, vpliv pa povsem nesorazmeren glede na pomanjkanje legitimnosti. Namesto da bi državni svetniki odložilni veto uporabili kot orodje za zaščito javnega interesa, je veto postal sredstvo za zaščito privilegijev in oviranje potrebnih sprememb.

Koordinatorka Levice Asta Vrečko meni, da Državni svet zagovarja “partikularne interese”. Očitno bi moral zagovarjati samo njene interese. (Slika: FB Levica)

Po domače povedano, ta institucija je moteča, ker ima pogosto drugačno mnenje od trenutne vlade in poskuša prikazati tudi nasprotna, različna mnenja posameznih družbenih skupin. Ampak ta bes, ideološka nervoza, ki venomer izbruhne na dan ob prikazovanju alternativnih dejstev in stališč, je praktično najbolj prepoznavna značilnost te vlade.

Zdravnike, ki se ne strinjajo s socialističnim urejanjem zdravstva razglasiš za parazite družbe in edine krivce za nedelovanje sistema, ki se dejansko sesuva zaradi katastrofalne državne organizacije zavarovanja prek nesposobnega računovodskega servisa (ZZZS) in vseprisotne korupcije. Ekonomske strokovnjake, ki opozarjajo na odsotnost resnega upravljanja države, soočanja z sodobnimi izzivi, strateškimi premiki v globalni ekonomiji, razglasiš za nekakšne šarlatane, ki nimajo pojma. Medije, ki ne trobijo tvoje izumetničene resnice poskušaš pravno in finančno uničiti, “svoje” pa brezsramno podkupuješ na različnih prirejenih razpisih ali prek oglaševanja državnih podjetij.

Ker ti osamosvojitev ni bila intimna opcija, pač ukineš Muzej osamosvojitve. Dan spomina na žrtve komunističnega nasilja ukineš, ker meniš, da tega nasilja ni bilo, oziroma še hujše, da je bilo morda celo upravičeno. Postopke protikorupcijske komisije, ki ti ne ustrezajo, razglasiš za farso, enako ovadbo Policije proti premierju, jo pač ignoriraš in prek medijev sporočaš, da je to popolnoma normalno. Da Policija kazensko ovadi svojega predsednika vlade (!!!). Ob vsem tem premier ob pomoči svojih poslanskih vernikov zlorablja preiskovalne komisije Državnega zbora, ker njemu stvari očitno ni potrebno pojasniti, čeprav je to javno obljubil.

Nepomembna so tudi mnenja Fiskalnega sveta, ki že nekaj let opozarja na neustreznost proračunskega načrtovanja, v zadnjem letu tudi na jasne znake gospodarskega ohlajanja in pretirano javno porabo, ki duši podjetja in državljane. Napaćni so tudi izračuni Statističnega urada o gospodarski rasti, da ne omenjamo ugotovitev Računskega sodišča, ki konstantno opozarja na neustrezno, protizakonito rabo javih sredstev. Afera Litijska 51 je šla v kontrolirano pozabo. Imamo pač spomenik za 8 mio EUR.

Ampak vse to je nekakšna zarota tistih, ki ne verjamejo, da imamo najboljšo vlado na svetu, ki si zasluži tudi drugi mandat. V bistvu si ga po mnenju sedanje koalicije ne samo zasluži, ampak ji pripada (to premier celo pogosto razlaga v okviru bizarne argumentacije, da je sedanja koalicijska pogodba napisana za dva mandata, zato obljub niso izpolnili), morda celo tretji, pa zakaj ne tudi četrti.

Čemu potem sploh potrebujemo volitve in Državni zbor. Naj Svoboda z Levico (Hanov SD je malce sumljiv zadnje čase) ustanovi nek Centralni komite vsevednežev prave politične usmerjenosti, ki bo vladi dajal smernice za delovanje in bo vse rešeno, brez nepotrebnih razprav in poslušanja različnih mnenj, motečega parlamentiranja. Vse moteče institucije pa ukinemo, da bo več denarja za prave nevladne organizacije in pravoverne medije ter prijatelje.

Ampak na koncu šalo malce na stran. Ta mandat bo šel v zgodovino verjetno kot najbolj bizaren (do sedaj, pa smo mislili, da smo že dosegli vrhunce v preteklih letih), imamo predsednika vlade, ki ga poganjajo ponoreli hormoni, ideološka zaslepljenost ter prepričanost v vsesplošno superiornost in nedotakljivost. Na koncu bo z ljudstvom morda komuniciral samo še po Instagramu, čeprav je pred volitvami družbena omrežja z gnusom zavračal, njegovi podporniki so se pa posmehovali “insta aktivnostim” nekdanjega predsednika države Boruta Pahorja.

Je pa dejstvo, da njihovi strategi niso povsem od muh. Akutno nesposobnost vodenja države, te se očitno vsaj svetovalci zavedajo, bodo poskušali skriti pod plazom kozmetičnih reform in zameglevanjem dejanskega stanja v državi z uzakonitvijo prostovoljnega samomora, rabo konoplje,nujno dodatno zaščito živali, poveličevanjem vloge v zunanji politiki, preganjanjem domnevnega genocida v Gazi …

Gotovo bodo izumili še kaj, kar bo dodatno ideološko obremenilo volilno telo. Ker edino z delitvami lahko zmagajo še enkrat, ko se bo (oziroma, če bi se) razprava spustila na raven kakovosti življenja, davkov, gospodarstva, realnih kazalcev…, bo ideološke veselice konec.

130 komentarjev

  1. staro77

    pošiljam komentar malo pozno, saj nikoli ni prepozno! G. Majnardi odličen članek, ima globino in je dober povzetek današnje politične situacije.
    Odlične komentarje o državnem svetu so popisali SLAVKOPE,THOR in tudi Andrej muren:
    Pomislek o načinu kadrovanja državnega sveta Polovica svetnikov je izvoljena po teritorialnem principu, to je čisto v redu, druga polovica pa so razne interesne skupnosti, kar dela Državni svet podoben nekdanjemu Zboru združenega dela, izraz sicer spominja na stare čase, če pa uporabimo nove termine interesne skupine delodajalci, obrtniki, sindikati, kulturniki, znanost in izobraževanje ter zdravstvo, so pokriti glavna področja delovanje države( seveda pa ostaja še par nepokritih).
    Prepričan sem , da večina ljudi ljudi ne pozna delovanja državnega sveta, zato se ga pogosto kritizira kot nepotreben člen Slovenskega parlamenta. Kot zgornji dom
    opravlja pomembno funkcijo vodenja aktualnih posvetov iz področij ki jih pokriva in tudi na iniciativo civilne družbe na ostalih področij.
    Morda je res čas , da se pogleda ali bi bilo možno poizkati boljšo rešitev, pomembno pa je zadržati delovanje DS po vsebini in upoštevati glavne premise namena posameznih zakonov in tem v posvetovanjih.
    Velika škoda je, kolikor poznam delo DS , da nima možnosti četrtega branja, sedaj sprejema veto na celoten zakon, pogosto pa je problematičen samo 1 člen ali del posameznega člena.
    Občutek , da ni nobenega učinka. A bi bilo bolje biti tiho in sprejeti vse zakone , ki jih sprejema vlada in državni zbor v sedanji postavi, ki je skoraj takšna kot večinski sistem.
    Kar se tiče stroškov, pa ukinitev DS ne prinese pomembnega učinka v proračunu. Slaven nakup objekta Litijske zadošča za skoraj 2 leti delovanja DS.
    Portal plus zelo rad spremljam, prinaša veliko zelo dobrih člankov in tudi zelo dobrih komentarjev.
    Škoda je , da se prevečkrat nekateri redni komentatorji med sabo napadajo in žalijo. Vidim , da se to dogaja samo med nekaterimi imam občutek kot da se nekateri tudi osebno poznate?
    Veselim se naslednjih dobrih člankov in komentarjev.

    • APMMB2

      Državni svet je modificiran SZDL ( socislistična zveza delovnih ljudi).
      V državi, kjer ni demokracije, kjer vlada enoumje, je takšen organ nepotreben, ker ne more biti učinkovit.
      Zadni primer, ko je vladajoča večina sprejela štiri problmtične zakone, jih je Državni svet skušal ustaviti, pa to niti v sanjah ni mogoče. Vladajoča večina obvladuje parlament in niti v sanjah ni mogoče pričakovati, da ob zavrnitivi zakonov v Državnem svetu, zakonov ne bi potrdil. To se je zgodilo in ta primer kaže,da je Državni svet nepotreben, saj če ne more vplivati na politično dogajanje v državi, je samo nepotreben okrasek.
      Zalo podobne so bile razmere s SZDL, kjer je vladalala navidezna demokracija, saj je kakršenkoli organ SZDL bil sestavljen tako, da so v njem prevladovali komunisti in jasno je bilo, da so o vsem odločali komunisti.
      Kako so odločali nam govori zgodovina, saj so zavozili Jugoslavijo in sveda tudi Slovenijo.
      In sedaj smo v podobnem položaju,ko neučinkovit Državni svet ne more nič.

  2. Influencer

    ANTHONY AGUILAR, ameriški podpolkovnik: “Bil sem prisoten, ke je IDF (izraelska armada) streljala v množico Palestincev.”

    JEREMY BOWEN, britanski novinar: “Kot profesionalni vojak z zelo dolgo kariero: kakšno je vaše profesionalno mnenje o dogajanju?”

    ANTHONY AGUILAR: “Po mojem najbolj odkritem prepričanju, so to kriminalci. Nikoli v moji karieri nisem videl takšne stopnje brutalnosti, uporabe nepotrebne sile vsevprek proti civilnemu prebivalstvu, proti neoboroženi, stradajoči populaciji. Nikoli nisem videl česa takega nikjer, kjer sem bil udeležen v vojni, dokler nisem bil v Gazi, v rokah IDF in ameriških plačancev.”

    EREMY BOWEN: “Glede na vaše izkušnje, mislite da ste bili priča vojnim zločinom?”

    ANTHONY AGUILAR: “Brez dvoma, bil sem priča vojnim zločinom. Streljanje s topovi, minometi in tanki v neoborožene civiliste je vojni zločin”

    Vir: Breezy Politics

    • APMMB2

      Ali ni Gaza mnogokratnik Dražgoš?
      Parizani(Palestinci) so izzivali in okupator se je kruto maščeval.
      Prav gotovo večini Palestincev ni do vojne, pa vendar so vpleteni, saj Hamas vstraja pri bojevanju, ne meneč se za žrtve in trpljenje svojih ljudi.
      Mirovnike v Sloveniji sprašuje, ali so bile žrtve v Dražgoah potrebne? Ali so oslabile okupatoreja? Ali so parizani kaj osvobodili?

      • marko

        Mirovniki v Sloveniji so hodili v slovenske šole. kjer se še vedno poveličuje komunistična revolucija, Dražgoše itd.

  3. Influencer

    MIRIAM MARGOLYES, judeobritanska igralka:

    “Rodila sem se leta 1941, na višku holokavsta. Ne morem prenašati misli, da moje ljudstvo dela popolnoma enako stvar (genocid) drugemu narodu. In palestinski narod, ki mu to delajo, ni bil odgovoren za holokavst. To je bilo čisto evropsko “veselje”. In zato je moje srce zlomljeno. In mislim, grozna stvar, s katero se moram soočiti, da je Hitler zmagal. Spremenil nas je. Naredil nas je enake njemu.”

  4. Miller

    Kneset je 23. julija 2025 sprejel novo radikalno resolucijo. Dokument izrecno razglaša namero razširitve izraelske suverenosti na celotno ozemlje Zahodnega brega in začetka pravne integracije tega ozemlja v izraelski upravni in pravni sistem.

    Resolucijo je podprlo 71 zakonodajalcev, 13 pa jih je glasovalo proti – kar odraža nadaljnji premik izraelskega parlamenta v desno in njegovo konsolidacijo okoli ideje o »Velikem Izraelu«. 

    V besedilu je navedeno, da »zaradi globalnega antisemitizma, vojaških groženj in nenehnega terorja Judeja in Samarija ne moreta ostati pod začasnim statusom« in da »zgodovinska pravičnost in varnost zahtevata uradno priznanje teh ozemelj kot dela suverenega Izraela«. 

    Resolucijo so vodile iste sile kot prejšnje – člani Likuda, Verske sionistične stranke in Otzma Yehudit.

    Čeprav nova resolucija, tako kot njene predhodnice, formalno ne vključuje takojšnjih zakonodajnih posledic, je postala pomemben signal:
    Priključitev Zahodnega brega se ne obravnava več kot hipotetična možnost, temveč se uveljavlja kot strateški cilj.

    V praksi to pomeni nadaljnjo širitev judovskih naselij, zaostrovanje vojaškega režima in razseljevanje palestinskega prebivalstva – kljub mednarodnim protestom in sistematičnim kršitvam mednarodnega prava, vključno z Ženevsko konvencij

  5. MOTHERLANDER

    Ok, berem komentarje, veliko diskutirate o Izraelu, Palestini , Hamasu…..vidim, da ste poznavalci situacije…..sam pa se že dolgo sprašujem sledeče: izraelska obveščevalna služba MOSSAD slovi kot najboljša, najsposobnejša in najučinkovitejša obveščevalna služba na svetu, ja?….kako to, da niso zaznali, vedeli za napad 7. oktobra in ga preprečili? Bi mi kdo od poznavalcev komentatorjev lahko ponudil kakšno kredibilno razlago, odgovor na to moje vprašanje?

    • Butalec

      Naj trikrat ugibam:
      1.Šli so na pivo.
      2. Ravno tedaj je prišla delegacija iz Butal in niso imeli časa za Hamas, ker so jih zamotili But(al)ci, ki so se skregali s pametjo.
      3. Naredili so se Francoze, da so potem lahko “upravičeno” sesuli Gazo.

      • Miran

        @Butalec

        Končno ena pametna od vas.
        👍

    • Miller

      Preberi malo nižje moj komentar in komentar Švejka.
      Ja, vedeli so. In so bili zraven – kot vedno.
      Žrtvovati tisoč ali več svojih za jackpot je malenkost.

  6. FATHERLANDER

    Ok, berem komentarje, veliko diskutirate o Izraelu, Palestini , Hamasu…..vidim, da ste poznavalci situacije…..sam pa se že dolgo sprašujem sledeče: izraelska obveščevalna služba MOSSAD slovi kot najboljša, najsposobnejša in najučinkovitejša obveščevalna služba na svetu, ja?….kako to, da niso zaznali, vedeli za napad 7. oktobra in ga preprečili? Bi mi kdo od poznavalcev komentatorjev lahko ponudil kakšno kredibilno razlago, odgovor na to moje vprašanje?

  7. Influencer

    “Vzemimo zgodbo o Sodomi in Gomori. Bog je jezen na ljudi v teh dveh mestih, zato ju popolnoma uniči: moške, ženske, otroke in živali. .

    Lot, ki ga je bog obvaroval, je dal svojo lastno hčer, da jo je drhal posilila. Tega človeka je bog rešil. To je moralni zgled. In kakšna je Lotova nagrada? On in njegova hči zbežita v gore, kjer ga hči napije in spi z njim, da se bo nadaljevala družinska linija. To je zgodba iz Biblije.

    Tovrstne zgodbe ne kažejo moralne jasnosti. Odražajo kaos, nadzor in moralno razsulo. Biblija je polna nasprotij. Bog je ljubezen, a deluje z jezo. Je pravičen, a kaznuje nedolžne. Je milosten, a redko odpušča brez smrtne kazni. Kakšna morala je to? Kakšen um potrebuje smrt za odpušanje? ”
    Vir:Cold Reason, Why the God of the Bible is Evil

    • Miller

      Biblijo so napisali, da so držali ljudi v oblasti, vse kar se je poleg dogajalo, pa so pripisali bogu.

      Zanimive so oddaje “starodavni vesoljci” na History TV, kdo so bili sploh ti bogovi, od kod so prišli, kaj so počeli, ki so se celo vojskovali med seboj.

  8. Miller

    Švejk on 26. julija, 2025 at 18:48
    Izrael nadzira tako Ameriko kot Evropo, tako močan je?!

    ****

    Dokazov, da izraelski lobi nadzira Ameriko, je nešteto. Človek, ki ni sposoben sam najti dejstev, ki so vsem dostopna, je pač funkcionalno nepismen. Svojo nevednost ponujati kot neko višjo vednost, je smešno. Če gre za hoteno sprenevedanje, pa je še slabše.

    Sprenevedanje, da je okupirana žrtev kriva, ker je okupirana in se upira okupaciji, je izpod vsakega moralnega nivoja. Vsak dan nas mediji obveščajo o nepojmljivih genocidnih krutostih izraelske vojske nad Palestinci, v velikanski večini nad civilisti, otroci, ženskami in moškimi, ki niso Hamasovci. Človek mora biti popolnoma brez empatije in človeške vesti, da je ravnodušen do tega.

    Hamas je pomagal ustvariti Izrael, zato da je vnesel neenostnost znotraj palestinskega osvobodilnega gibanja, da je onemogočil, da bi Palestinci prišli do svoje države. To je sicer splošna taktika Izraela, da skupaj z ZDA ustvarja teroristična gibanja na Bližnjem vzhodu, ki potem izvajajo njuno agendo. Tako so zrušili Asada, tako skrbijo, da ostajajo Irak, Libija, Libanon, Sirija neoperativne države, pogreznjene v kaos.

    Hamasov napda 7. oktobra se je zgodil ob vednosti IDF in izraelskih varnostnih služb, ki so bile opozorjene, da se nekaj pripravlja. Pristojniniso ukrenili ničesar, da bi napad preprečili, čeprav so vedeli, da se pripravlja. Zelo verjetno je, da izraelsk tajna služba ni le vedela, da se napad pripravlja, temveč ga je spodbudila prek svojih v Hamas infiltriranih agentov. Najboljša vojska na svetu, kar naj bi bila IDF, nekaj ur po napadu ni reagirala, čeprav je Izrael zelo majhna država. IDF je poslala le helikopterje, ki so nediskriminatorno streljali v množico, ne da bi vedeli koga ubijajo.

    Ta znamenja dopuščajo domnevo, da je bil napad 7. oktobra false flag, točno z namenom razrušenja Gaze in z namenom genocida nad njenimi prebivalci ter z namenom sproženja širše vojne na Bližnjem vzhodu, zlasti proti Siriji in Iranu. V Siriji je izrael dosegel svoj cilj in državo praktično zrušil ter pahnil v kaos po scenariju Iraka, Libije, Libanona…

    Ker Trump ni bil pripravljen na vojno z Iranom, za kar Amerika nima niti dovolj vojakov niti orožja v regiji, menda celo ne v ZDA, in ko je Izrael doživel nepričakovane hude udarce od iranske vojske, ki je z raketami uspešno rušila Tel Aviv in druge cilje v Izraelu, se je Netanjahu povlekel nazaj in se strinjal z ustavitvijo ognja.

    Ves svet se zgraža nad nepojmljivo krutim početjem Izraelcev nad okupiranimi Palestinci, ki ni nič drugačno od genocidnega delovanja nacistov nad Slovani in Judi.

    Podajam včerajšnji post Influencerja s tem v zvezi:

    Influencer on 25. julija, 2025 at 16:54
    CHUCK BULDWIN, ameriški pastor:

    “Če v letu 2025 še vedno podpirate Izrael, je nekaj močno narobe z vami kot osebo. Nimate normalnega, zdravega občutenja empatije in morale. Če v letu 2025 še vedno podpirate Izrael, to ni zato, ker ne bi vedeli, da Izrael izvaja grozljive zločine – to je zato, ker verjamete, da so ti grozljivi zločini koristni. Hočete jih videti še več.

    Večina podpornikov Izraela bo zanikala, da je temu tako – zato, ker lažejo! Nimajo moralnih problemov ob sežiganju palestinskih otrok živih. Zato seveda nimajo težav z laganjem.”

    • APMMB2

      Boji v Palestini so boji med Rusijo in Ameriko.
      Rusija želi prevlado na Bližnjem vzhodu in kontrolirati naftna nahajališča zalivskih držv in Sueški prekop, najvažnejšo trgovsko pot na svetu.
      Kontrolo na Bližnjem vzhodu je začela že Sovjetska zveza, ki si je pokorila Egipt,kasneje pa še Libijo, Sirijo, Alžir in celo vrsto držav, v katerih je zanetila revolucije in ustoličila diktatorje in jih spravila med Neuvrščene in jih predala diktatorju Titu.
      Časi so se spremenili. Arabske države so obogatele in bogastvo izvira iz trgovine z energenti,ki jih kupuje in ustvarja veliko blagostanje razvita Evropa.
      Danes najbogatejše arabske države nimajo želje po vojskovanju, saj vedo, da se jim lahko sedanje bogastvo zruši, kot hiša iz kart.
      Zato so se Rusi naslonili na teroriste v Palstini.
      Tem zadostujekalašnikov, bomba, ali nož ter tarče, proti katerim izvajajo teror.
      Tako se v neskončnost odvija vojna, ki ji ni videti konca.
      Po 75. letih je Izraelcem dovolj.
      V tem dolgem obdobju je svet naredil vse, da bi umiril razmere, pa teroristov ni mogel ztreti, saj za njimi vedno stoji velesila, danes je to Rusija, ki ima v Varnostnem svetu veto in onemogoči kakršen koli pametem in koristen sklep.
      Netanjahu, sicer militant, se je odločil, da bo naredil red s totalno vojno, ki joo je napovedel po brutalnem vdoru palestinskih teroristov v Izrael.
      Teroristi in vse svet torej vedo, da se bo vojna končala takrat, ko bo Hamas položil orožje, pa tudi če bo do takrat trajalpekel v Gazi in ko bo padel zadni terorist.
      Vmes pa smo priča humanitarni krizi civilnega prebivalstva.
      Trpljenje bi lahko prekinil Hamas nemudoma, če bi položil orožje in pričel z mirovnimi pogajanji.
      Namesto mira , pa Hamas zasotuje vojno s tem, da zaostruje razmere v Gazi.
      Sedaj je začel z lakoto tako, da ne dovoli delitev hrane, ki je je v Gazi na skladiščih dovolj, hamasovi ostrostrelcu pa ne dovolijo, da bi prišla do izčrpanih Palestincev.
      Šaeg tega pa bije Hamas še ostro propagandno vojno.
      V Gazi so vse inštitucije podrejene Hamasu,ki morajo poročati o grozodejstvih, vendar vsa pripisujejo Izraelski vojski.
      Prav Hamasova propaganda jeskovala genocid v Gazi.
      Vse žrtve,vsa grozodejstva, vse zločine pripisuje izključno Izraelceem.
      Kljub temu, da se Izrael brani obtožb, je obramba jalova, saj je Hamas pridobil celo vrstopristašev v najvišjih vrhovih civile družbe po svetu, v vrhovih OZN in tudi med politiko.
      Proti Izraelu tako protestirajo ljudje, ki niti približnp ne poznajo razmere v Gazi.
      Pučeni so le s propagando ,ki jo finacira in vodi terorizem.
      Žalostno je, da takšni propagandi naseda tudi politično vodstvo Slovenije.
      Ni daleč čas, ko bo Hamas poražen in takrat bodo razjasnjeni vsi zločini,ki jih počenja med nedolžnimi Palestinci.
      Težki časi se bližajo zavedenim aktivstom.

      • Švejk

        Boji v Palestini so boji med Rusijo in Ameriko.

        ********
        Rusija ni Sovjetska zveza. Slednja je imela svoj blok držav, prek katerega je tekmovasla z Ameriko za prevlado v svetu. Sovjetski imperij je propadel, ameriški je ostal.

        Amerika je sesula Bližnji vzhod v varnostnem interesu Izraela kot njegov proksi, ne zaradi neobstoječe ruske nevarnosti. Ameriško sesutje Bližnjega vzhoda se je zgodilo na izrecne zahteve Netanjahuja, tudi pred kamerami, in seveda z obsežnim angažmajem AIPACa, izraelske lobistične organizacije v ZDA, ki ima na svojih koruptnih vrvicah večino ameriških kongresnikov, ki tako plešejo po Netanjahujevih oziroma izraelskih taktih.

        Palestinci so okupiran narod in se borijo za svobodo zoper brutalnega okupatorja. To nima nič opraviti z Rusijo. Vpletanje Rusije je navadno natolcevanje z namenom braniti nebranljivo; genocid nad Palestinci. Krivdo za to naj bi nosila Rusija. Tega se lahko domisli samo nekdo, ki se požvižga na dejstva in skuša s pleteničenjem prepričati, da je belo črno in črno belo.

        • APMMB2

          Sovjetska zveza je imala ideologijo, ki je razdajala po svetu in netila revolucije, Rusija pa ima nafto, kijo želi čim dražje prodajati.Neredi na Bližnjem vzhodu pa nafto dražijo.

  9. beri

    Kam pelje obsedenost ekstremno neumnih in enoumno poneumljenih levičarjev kakršen je na tem portalu mlinačuk bom danes citiral del članka – bilo bi pametno, da ga prebere tudi veliko desničarjev podobnih tistim iz NSi, mislim da je Janez Pogorelec.

    “(Janez Janša je nekaj najboljšega, kar se je desnemu polu Slovenije kadar koli zgodilo – Groletor/X/nova24
    To isto pa ne velja za nobenega drugega politika na desnem polu v isti meri kot za Janšo. Janša je edini politik na desnem polu, ki je postal “bulletproof” oziroma neprebojen za napade te leve zveri. Njega se noben napad in blatenje ne dotakneta več. On je edini desni politik z najučinkovitejšimi protitelesi proti levemu virusu. Obenem je tudi daleč najbolj uveljavljen in efektivno potrjen politik, ki ima edini moč, da konsolidira desno volilno telo. Janez Janša je nekaj najboljšega, kar se je desnemu polu Slovenije kadar koli zgodilo. Ti navijaš za njegov odstop, a kaj se bi zgodilo s slovensko desnico po njegovem odstopu? Mediji in leva politika bi dobili darilo. Dobesedno darilo. Dobili bi proste roke in novega grešnega kozla, javnost pa bi rabila spet nekaj let, preden bi zares dojela, da je bila prevarana. To je namreč največja laž medijev in leve politike, ki je okužila tudi tebe.
    Da bi za desnico bilo vse boljše, če gre Janša stran. Da bi bila desnica kot levica, z več majhnimi strankami in razpršenimi glasovi. A to je laž. Ta pristop učinkuje le za levico, ker mediji levih strank ne napadajo in si lahko privoščijo šibke in razpršene stranke. Desnica tega privilegija nima. V trenutku, ko se desnica razprši, bo to njen konec. Ker jo bodo mediji dobesedno raztrgali. Kako ne vidite tega? Jasno je kot beli dan.)”

    ***
    Ali se da uspešno voditi državo Slovenijo z levičarskimi ekonomisti na naših univerzah? Ali se da uspešno voditi našo državo z levičarskimi prodanimi režimskimi mediji in njihovimi novinarji? Ali se da uspešno voditi Slovenijo z levičarskim sodstvom? itn. Bil bi že čas dragi Slovenci, da si pričnete postavljati podobna vprašanja, ker se potem ne boste več zadovoljevali z novo stranko in novim obrazom pred vsakimi novimi volitvami – ker za novim obrazom in novo stranko vedno stoji leva globoka država, ki tako uspešno lobira med enoumnim poneumljenim ljudstvom, da se čudim, da levičarji predlagajo evtanazijo, saj so to vendar njihovi volivci in volivke? Lep dan.

  10. Dezerter

    Izumitelji “nezavezuloče posvetovalne demokracije” ponovno orjejo kloako.
    Alternative pa ni.👍

    • Butalec

      Dezerter omaš prav: Butale so res je kloaka. Dovolj je brati komentarje tukajšnjih But(al)cev, ki se niti s pametjo niso mogli skregati – ker je nimajo.

      • Dezerter

        Prelaganje odgovornosti na internet komentatorje je pa ?
        Pandurskoudbokloakarsko.👍

        • Miran

          Dezi&Buti

          Joj kaj sta vidva kunštna in pametna.
          Ko mi bo dano in če bom spreghledal, bi bil kot vidva.
          🥴

          • Butalec

            Miran, opusti vsako upanje. ne bo ti dano in ne boš spregledal. Si preveč indoktriniran z butalsko miselnostjo, če je temu moč reč mislenost, saj so se Butalci skregali s pametjo in bolj čudno mislijo, če sploh.

  11. Švejk

    Izrael nadzira tako Ameriko kot Evropo, tako močan je?!

    ****

    Dokazov, da izraelski lobi nadzira Ameriko, je nešteto. Človek, ki ni sposoben sam najti dejstev, ki so vsem dostopna, je pač funkcionalno nepismen. Svojo nevednost ponujati kot neko višjo vednost, je smešno. Če gre za hoteno sprenevedanje, pa je še slabše.

    Sprenevedanje, da je okupirana žrtev kriva, ker je okupirana in se upira okupaciji, je izpod vsakega moralnega nivoja. Vsak dan nas mediji obveščajo o nepojmljivih genocidnih krutostih izraelske vojske nad Palestinci, v velikanski večini nad civilisti, otroci, ženskami in moškimi, ki niso Hamasovci. Človek mora biti popolnoma brez empatije in človeške vesti, da je ravnodušen do tega.

    Hamas je pomagal ustvariti Izrael, zato da je vnesel neenostnost znotraj palestinskega osvobodilnega gibanja, da je onemogočil, da bi Palestinci prišli do svoje države. To je sicer splošna taktika Izraela, da skupaj z ZDA ustvarja teroristična gibanja na Bližnjem vzhodu, ki potem izvajajo njuno agendo. Tako so zrušili Asada, tako skrbijo, da ostajajo Irak, Libija, Libanon, Sirija neoperativne države, pogreznjene v kaos.

    Hamasov napda 7. oktobra se je zgodil ob vednosti IDF in izraelskih varnostnih služb, ki so bile opozorjene, da se nekaj pripravlja. Pristojniniso ukrenili ničesar, da bi napad preprečili, čeprav so vedeli, da se pripravlja. Zelo verjetno je, da izraelsk tajna služba ni le vedela, da se napad pripravlja, temveč ga je spodbudila prek svojih v Hamas infiltriranih agentov. Najboljša vojska na svetu, kar naj bi bila IDF, nekaj ur po napadu ni reagirala, čeprav je Izrael zelo majhna država. IDF je poslala le helikopterje, ki so nediskriminatorno streljali v množico, ne da bi vedeli koga ubijajo.

    Ta znamenja dopuščajo domnevo, da je bil napad 7. oktobra false flag, točno z namenom razrušenja Gaze in z namenom genocida nad njenimi prebivalci ter z namenom sproženja širše vojne na Bližnjem vzhodu, zlasti proti Siriji in Iranu. V Siriji je izrael dosegel svoj cilj in državo praktično zrušil ter pahnil v kaos po scenariju Iraka, Libije, Libanona…

    Ker Trump ni bil pripravljen na vojno z Iranom, za kar Amerika nima niti dovolj vojakov niti orožja v regiji, menda celo ne v ZDA, in ko je Izrael doživel nepričakovane hude udarce od iranske vojske, ki je z raketami uspešno rušila Tel Aviv in druge cilje v Izraelu, se je Netanjahu povlekel nazaj in se strinjal z ustavitvijo ognja.

    Ves svet se zgraža nad nepojmljivo krutim početjem Izraelcev nad okupiranimi Palestinci, ki ni nič drugačno od genocidnega delovanja nacistov nad Slovani in Judi.

    Podajam včerajšnji post Influencerja s tem v zvezi:

    Influencer on 25. julija, 2025 at 16:54
    CHUCK BULDWIN, ameriški pastor:

    “Če v letu 2025 še vedno podpirate Izrael, je nekaj močno narobe z vami kot osebo. Nimate normalnega, zdravega občutenja empatije in morale. Če v letu 2025 še vedno podpirate Izrael, to ni zato, ker ne bi vedeli, da Izrael izvaja grozljive zločine – to je zato, ker verjamete, da so ti grozljivi zločini koristni. Hočete jih videti še več.

    Večina podpornikov Izraela bo zanikala, da je temu tako – zato, ker lažejo! Nimajo moralnih problemov ob sežiganju palestinskih otrok živih. Zato seveda nimajo težav z laganjem.”

    • Miller

      Drži !
      Dokazano je, da so Izraelci vedeli za napad Hamasa in celo stali za njim. Izrael – Mosad je znan po tem, da planirajo za 10 in več let vnaprej. Od A do Ž.
      Sami so žrtvovali tisoč svojih, da bodo v končni fazi dobili jackpot. In tistih tisoč hinavsko vsak dan poveličujejo kot odgovor, (oz. opravičilo) za genocid. Stara preizkušena formula.

      Drugič je problem v tem, da so prebivalci postali fanatični verniki vsak svoje politične religije. Zaradi širokega debla svoje politične vere, ne morejo videti gozda, ne doma ne v svetu.
      Vsako mnenje, ki se razlikuje od pridige njihovega pastirja, ki je za njih dogma in zakon, imajo za sovražno. Ker nimajo niti atom skeptičnosti, jim zavest preprečuje, da bi po-isakali resnico.
      Skeptičnost v EU in doma je umrla.
      Zombiji…

      • Izak

        Držimo pesti, da Mosad ne čita teh komentarjev. Ali pa se jim zdijo prebutasti, da bi se ukvarjali s pisatelji.

    • tohuvabohu

      Miselnost ruskih agentov je res neverjetna. Ker za svoje butaste trditve ne znajo ponuditi nobenih dokazov, ti frajerji zahtevajo od bralcev, da jih poiščejo sami. In če jih ti ne najdejo, so funkcionalno nepismeni. Precej časa sem na tem svetu, ampak česa takega pa še ne …

      • Švejk

        Čudno, da me ne obtožiš, da sem tudi palestinski agent in me kar naprej titliraš z ruskim agentom …

        Ne vem, v katerem svetu živiš. Zgleda, da v nekem tvojem fantazijskem Lažisvetu. Da Ameriko vodi izraelska lobistična organizacija AIPAC – American Israeli Public Affair Committee, čivkajo že vrabci na nstrehi. Človek mora res biti za luno, če tega ni sposoben najti. Sam sem to že ničkolikokrat zapisal v svojih komentarjih, da sem se že naveličal ponavljati in dokazovati, da je belo belo in črno črno. Tistemu, ki noče videti, nobena očala ne pomagajo.

        Kadarkoli grem internet, na YouTube ali kamorkoli, dobim članke in videe na temo AIPAC in podobne teme . Prilepljam komentar Inflencerja, ki si ga gotovo videl, saj visiš vse dneve in noči na tem portalu. Je pa vprašanje, če ti sive celice dovolijo razumeti, kar vidiš.

        Influencer on 20. julija, 2025 at 9:46
        ANA KASPARIAN, ameriška novinarka:
        “Ameriški davkoplačevalci, ki si obupno želijo boljšega življenja tu v Ameriki, moraja dajati milijarde dolarjev Izraelu in IDF (Israeli Defence Force) in mi moramo jebeno molčati in se vzdržati vsake kritike.

        AIPAC (American Israeli Public Affair Committee) je zlo! AIPAC je zlo! Zlo!

        Moji rojaki Američani, vam je prav to? Vam je prav, da vam lobistična skupina, ki predstavlja interese tuje države, razlaga, da morate vsak dan trdo garati v službi, ki jo verjetno sovražite, naša zvezna vlada pa vem del vaših zaslužkov pobere zato, da jih prelije izraelski vladi, zato da ta lahko izvaja grozote v Gazi.
        Vam je to prav? Meni ni! In nič me ne bolj iritira kot to, ko slišim te “pieces of crap” govoriti stvari, ki jasno kažejo, da se počutijo upravičeni do našega denarja. Upravičeni!”

        Menda ameriška novinarka, ena od mnogih Američanov, ki razgaljajo AIPAC, izraelski lobi v Ameriki, ve, kaj govori. Za razliko od tebe…

        • tohuvabohu

          Torej: Netanjahu vodi ameriške Jude, Judje vodijo izraelski lobi, izraelski lobi vodi Ameriko, Amerika vodi svet itd. mačka miško, miš pšeničko … (se opravičavam, če sem kaj pomešal, hehe) Kako je svet enostaven, če ga razlagajo moralni čuvaji tipa Rasputin. Bom vprašal še vrabce, golobe, kure, goske, jastrebe in druge tiče, če oni kaj vedo, kam je morala šla.

          Btw, glede na to, da se na vsak moj komentar odzoveš v manj kot pol ure, je smešno in več kot butasto, da meni očitaš visenje na tem portalu.

          • Švejk

            Imaš prav, res je smešno, če imaš opravka s trolom, ki ima samo en cilj: za=bavati. Odgovarjam na tvoje za=bancije, ker skušam razumeti, kakšne vrste človek je to, ki piše infantilne poste na ravni zgodnjega najstnika, ki mu hormoni kisajo možgane.

            Verjetno gre za osebo, ki je mentalno obtičala nekje v puberteti, čeprav je že v zrelih letih in skuša narediti vtis na najstniški način s finatami, forami, skratka, frajersko – a prazno in brez vsebine.

            Poišči si strokovno pomoč, čeprav dvomim, da ti lahko kdo pomaga. Tudi trolanje ti ne bo pomagalo. Za kaj več pa žal nisi sposoben. Jaz bi ti rade volje pomagal, a se bojim, da je to tako, kot da bi skušal prijateljevati s kačo strupenjačo; dosti strupa, skoraj nič možganov.

          • tohuvabohu

            Če parafraziram evangelij: drugim bi pomagal, sam sebi ne more pomagati.

            Kdaj ti bo vžgalo, butec osojski, da tale članek govori o našem ustavnem redu in ne o Palestini, ne o Ameriki, ne o Ukrajini itd. Vidva z Mlinarčukom sta največja uzurpatorja, kar jih premore slovenski internet, potem pa dolgo nič, nato pa še četica vajinih imitatorjev. Uspelo vama je splet pretvoriti v sekret. Na vajino žalost pa umsko zdrav človek vajinih črev sploh ne bere, ker že vnaprej ve, kaj je v njih.

          • Švejk

            tofubohu, imaš prav. Res se malokdo drži teme. Ampak tebe to sploh ne mote, če to delajo tvoji ideološki somišljeniki. Dvojni vatli, tipični za “načelneže” tvoje sorte.

        • Marko

          Spizdi, mona ruska!

          • Švejk

            Markec, zelo mi je žal, da te je mamica tako zanemarjala, ko si bil mali, da še zdaj iščeš njeno ljubezen. Žal na napačnem kraju in na napačen način.

      • Miran

        @tohu

        Precej časa sem na tem svetu, ampak česa takega pa še ne …

        Ja kaj čmo, eni imate tako lajtngo, da bi potrebovali stoletja.
        Žal, človk je obsojen na 3/4 stoletja.

        Tko da ne se sekirat.
        Bo že nekak, še zmerom je blo, kuker je blo, da bi nekak bilo.
        🤔
        🤔

    • beri

      @švejk – kdo bi si mislil, da si tako obseden z Izraelom?! Ja, Izrael ima močne svoje lobije povsod po svetu – tako kot Rusija, a trditi, da nadzira Ameriko in Evropo je bolna misel tvojega bolnega in preplačanega uma.

      Citiram tvoj bolni um…
      “(Večina podpornikov Izraela bo zanikala, da je temu tako – zato, ker lažejo! Nimajo moralnih problemov ob sežiganju palestinskih otrok živih. Zato seveda nimajo težav z laganjem.”)”

      ***
      Prvič mi podtikaš, da sem podpornik Izraela kar je čista laž. To je tako kot če mi podtikaš, da sem podpornik Ukrajine, ker zagovarjam njene prvotne meje itn.

      Tebe vsaj razumem – si plačani trol, mlinarčuk pa je bleda slika omejene pameti, ki je tako obseden z g. Janšo in stranko SDS, da se mu kar megli in bliska pred očmi. Kako laže samemu sebi tale dokaz. Če imamo maso levičarskih ekonomistov – ne morete dobiti vrhunske podjetnike v Sloveniji. Pika. To lahko postane zgolj tisti, ki se požvižga na levičarske ekonomiste. Ima pa dostojne podpornike recimo v Janezu Pogorelcu. Lep dan.

      Sledi del samostojnega citata na to temo.

      • Švejk

        @švejk – kdo bi si mislil, da si tako obseden z Izraelom?! Ja, Izrael ima močne svoje lobije povsod po svetu – tako kot Rusija, a trditi, da nadzira Ameriko in Evropo je bolna misel tvojega bolnega in preplačanega uma.
        ********

        Ne vem ali si bedak ali se delaš bedaka in lažeš sebi in drugim ali trolaš in provociraš…

        Jaz sem obseden od Izraela? Sem mar jaz kakorkoli povezan z zločinsko izraelsko politiko, ki polni medije po vsem svetu? Ti si čitno obseden od lastnega ega in naduto sodiš vse in vsakogar. Malce več ponižnosti ti ne bi škodilo.

        Rusija ima enak lobi na Zahodu kot Izrael? Večje bedarije še nisem prebral. Če bi Rusija imela bledo senco tega, kai ima Izrael na Zahodu, bi akterji bili nemudoma razglašeni za tuje agente – upravičeno – in ustrezno sankcionirani.

        Izrael pa ima v Ameriki lobistično organizacijo, ki vsem na očeh podkupuje ameriške politike, da vodijo politiko v korist Izraela. Influencer, ki si ga ti označil za slabumnega, kar veliko bolj pristaja tebi, je priobčil kar nekaj komentarjev, ki kažejo, kako deluje izraelski lobi. Seveda pa tistemu, ki je v stanju kognitivne disonance, to je v stanju zanikanja očitnih dejstev, pač ni moč dopovedati ničesar.

        Influencer on 18. julija, 2025 at 7:42
        George Carlin, ameriški komedijant:

        “Oni (AIPAC) posedujejo in nadzirajo korporacije. Že dolgo nazaj so kupili in posedujejo senat, kongres, mestne uprave… Sodnike imajo v svojih zadnjih žepih. Posedujejo vse velike medijske družbe. Tako nadzirajo vse novice in informacije, ki jih slišite.

        Imajo vas v pesti. Vsako leto potrošijo milijarde dolarje za lobiranje, da dobijo, kar želijo. In vemo, kaj želijo: hočejo več zase in manj za vse druge.

        Toda povem vam, česa ne želijo: Ne želijo dobro informiranih in izobraženih ljudi, ki so sposobni kritičnega mišljenja. To jim ne služi. To je proti njihovim interesom.”
        ODGOVORI
        Influencer on 18. julija, 2025 at 7:12
        Charlie Kirk, politični aktivist: “Je Izrael zaveznik ZDA?”
        Dave Smith, judeo-ameriški komentator: “Ne!”
        Charli Kirk: “Zakaj ne?”
        Dave Smith: “Izrael stalno potiska Ameriko v vedno bolj agresivno politiko, v vedno nove vojne. Če greš vsak dan v bar s prijateljem, ki te vsak dan znova spravlja v pretepe, v katerih si tudi sam dobiš veliko bušk, greš v zapor in imaš vsakovrstne težave, se moraš nehati obešati na tega “prijatelja”.

        Izrael ne bi smel dobivati našega, davkoplačevalskega denarja. Njihov (izraelski) lobi bi se moral registrirati kot tuja agentura in nehati bi moral izsiljevati naše politike.”

        • beri

          @švejk – bolestno si obseden s komentiranjem: enkrat kot Rasputin, drugič kot švejk, tretjič kot drejč itd.

          Komentiraš in se nadgrajuješ kar sam. Si razcepljena oseba vredna pomilovanja. Ne veš več kako bi še preglasil pametne komentatorje. Sedaj si pričel citirati še influencerja, ekstremnega levičarja, ki se trudi vsem vernikom zagabiti vero.

          Zakaj z enako vnemo ne dokazuje vero/religijo islama.
          Citira izključno tiste posameznike, ki so proti Izraelu?! Zakaj ne citira tiste, ki zagovarjajo Izrael in nasprotujejo terorističnim organizacijam po svetu itn.

          Res si pomilovanja vredna prodana oseba! Lep dan.

          • Švejk

            Bolj od tebe ni zasvojen s komentiranjem, če je leplenju tujih člankov moč reči komentiranje, ni nihče. Za moje pojme si narcisoidna oseba, ki misli, da lahko vsakomur soli pamet, problem pa je v tem, da nimaš soli, da bi z njo solil drugim pamet.
            Vem, da ne se ne moreš videti v svojem bahavem egu in misliš, kako si sploh in oh … Amak, briga me. Uživaj. tudi pujsi, ki se valjajo v blatu, uživajo. Srečno in LP.

  12. beri

    @švejk, drejč itn. Kako nore so vaše ideje o Izraelu tale dokaz kot nam ga znova in znova ponujate… Izrael nadzira tako Ameriko kot Evropo, tako močan je?!

    Namesto, da vam odgovarjam na to temo bom citiral del članka spoštovanega g. Šesta…

    “(Ko ulica prevzame zunanjo politiko – Andraž Šest/Domovina
    Brutalni pokol izraelskih civilistov 7. oktobra 2023 je svetu pokazal, kakšen bo scenarij v primeru, da Izrael izgubi vojno proti terorizmu.
    V zadnjem mesecu smo priča naravnost histeričnim odzivom vladnih predstavnikov in zunanje ministrice Fajonove proti Izraelu. Po pravilu hladno in preračunljivo, razumsko in premišljeno zunanjo politiko je v tem mandatu prevzel revolucionarni naboj, pri čemer vladni predstavniki kar tekmujejo v demonizaciji Izraela, želji po pristopanju k sporazumom, ki so del koalicije podpornikov Hamasa, in solo akcijah, ki niso del skupne zahodne zunanje politike.
    Toda šli so še dlje, predsednik vlade dr. Golob snema videe o otrocih na otroških igriščih, zunanja ministrica Fajonova nervozno benti in rohni pred osamljenim mikrofonom javne televizijske hiše v Bruslju, izjave poslanca Vatovca delujejo, kot da je koalicija sestavni del Antife, medtem ko so se vsi skupaj prerivali, da bi se lahko dotaknili prerokinje Gaze, Francesce Albanese, ter ji peli hvalnice brez kančka razmisleka o njeni zgodovini in stališčih.
    Ni težava podpora državi Palestini, kajti verjamem, da se večina ljudi strinja, da Palestinci potrebujejo svojo državo. Palestinci so razseljeni po celotnem Levantu in Bližnjem vzhodu, od Jordanije, Libanona in Sirije, kjer živijo v nehumanih razmerah, desetletja brez statusa državljanstva, kar pomeni, da osnovne človekove pravice, kot so pravice do šolanja, dela in gibanja, velikokrat odpadejo. V omenjenih treh državah so še vedno razseljeni po begunskih taboriščih, ki so sicer prerasla v velika mesta, toda večina je še vedno brez legalnega statusa in s tem zanesljive prihodnosti. To ni življenje in jasno je, da bo rešitev palestinske razseljenosti v lastni državi marsikaj spremenila, vendar se tukaj poraja vprašanje, v kakšni državi in kako bo ta država vplivala na svoje sosede. Ali bo šlo za demokratično državo ali avtokratsko? Morda celo teokratsko? To je namreč tisto ključno vprašanje, ki si ga zastavlja Izrael.)”

    P. Moj komentar ni potreben, ker imam podobno gledišče o tem nesrečnem koncu zemlje. Mali Hamas še vedno postavlja pogoje velikemu Izraelu, kdaj mu misli vrniti žive in mrtve talce, še vedno postavlja pogoje lastnemu ljudstvu kdaj bodo prenehali biti lačni, kako se bo ustavila vojna po njihovih pravilih itn.

    • Drejč

      Palestinci so okupiran narod. Izrael je njihov okupator. Gaza je bila koncentracijsko taborišče, zdaj pa je uničevalno koncentracijsko taborišče po zgledu nacističnih uničevalnih taborišč, kjer so plinili in kremirali Jude. Razlika je v tem, da so nacisti skrivaj pobijali Jude, medtem ko cionacisti to počnejo pred kamerami on line in si zato ne upajo pobiti vseh Palestincev naenkrat.

      Neham, ker se mi obrača želodec ob izraelskih grozotah in ob brezdušnosti izraelofilov.

      • Marko

        Kdo je prenašal on line pokol 7. oktobra?
        Kdo je istega dne plesal na ulicah Gaze?

        Spizdi mona ruska!

        • Drejč

          Ma kakšen pokol je bil 7. oktobra. to je bila izraelska false flag operacija, da so dobili izgovor za zravnanje Gaze z zemljo in za dokončnaje genocida nad Palestinci.

          Največ žrtev so povzročili helikopterji IDF, ki so streljali v množico, pri čemer niso mogli ločiti Hamasovcev od Izraelcev. Cilj je bil ubiti čim več ljudi.

          Netanjahu je sodobni Hitler, kdor ga podpira pa je psihopat brez empatije in brez vesti enak njemu.

        • Miran

          @Marko

          Ghospod Marko, a se vam je pamet skisala, ali ste od nekdaj taki ?
          Sam fprašam.

    • Drejč

      Influencer on 20. julija, 2025 at 20:43
      GIDEON LEVY, izraelski novinar:

      “Tri načela, ki omogočajo nam (Izraelcem) tako zlahka živeti s to brutalno resničnostjo.”

      a) Večina, če ne vsi Izraelci globoko verjamejo, da smo mi izvoljeno ljudstvo. In če smo izvoljeno ljudstvo, potem imamo pravico, da delamo, kar hočemo.

      b) V zgodovini je bilo že veliko brutalnih okupacij. Bile so tudi daljše okupacije, čeprav postaja izraelska okupacija (Palestine) rekordna, Toda nikoli v zgodovini ni bilo okupacije, v kateri bi okupator sebe predstavljal kot žrtev. Ne le žrtev, temveč edina žrtev naokrog. To omogoča vsakemu Izraelcu, da živi z mirno vestjo, ker smo mi žrtve.

      3) Tretja vrsta načela je najnevarnejša. To je sistematična dehumanizacija Palestincev. ki nam Izraelcem omogoča živeti z mirno vestjo z vsem, kajti če oni (Palestinci) niso človeška bitja kot smo mi, potem tu ne gre zares za vprašanje človekovih pravic. To je stališče skoraj vseh Izraelcev. Skoraj nihče ne obravnava Palestincev kot človeških bitij enakih nam.”

      • Drejč

        Influencer on 19. julija, 2025 at 7:23
        CANDACE OWENS, ameriška komentatorka: “Cionizem ni prinesel Ameriki ničesar, razen gorja. Ali lahko poveš eno pozitivno stvar, ki jo je cionizem prispeval Ameriki?! Povej kaj pozitivnega, kar je naša AIPAC (American Israeli Public Affair Committee) zunanja politika prinesla Ameriki!

        PIERS MORGAN, britanski novinar: “Mislim, da Amerika podpira Izrael, ker je to edina demokracija na Bližnjem vzhodu in to je pomembno.”

        CANDACE OWENS: “Izrael ni demokracija. Nehaj to ponavljati…”

        PIERS MORGAN: “Imajo volitve…”

        CANDACE OWENS: “Toda kdo voli na teh volitvah? Lahko prebivalci Gaze volijo?!”

        ANDREW NAPOLITANO , upokojeni ameriški sodnik (v pogovoru z Mearsheimerjem): “Je Izrael demokracija?”

        JOHN MEARSHEIMER, ameriški politolog: “Izrael ni demokracija, ker Pelstinci na Zhodnem bregu in v Gazi nimajo pravice voliti.

        JOHN LYONS, avstralski novinar (v pogovorus Thrallom): “Izrael je edina demokracija na Bližnjem vzhodu?”

        NETHAN THRALL, ameriški avtor in novinar: “Ne poznam nobene demokracije, ki bi več kot 50 let odrekala ljudem njihove temeljne človekove pravice na podlagi prirojenih značinosti. To se dogaja v Izraelu. Mislim, da tega ni moč braniti v okviru nobene definicije demokracije, da bi bilo mogoče (Izrael) označiti za demokracijo.”

  13. Miller

    Bosancem smo prodali tovarno čokolade iz Lesc, ustanovljeno 1922.
    Preživela je štiri države, trdi kapitalizem, svetovno vojno, nacionalizacijo, komunizem, udbo, samoupravljanje…, vse…, razen samostojne Slovenije.

    • beri

      Ali si resnično tako zabit ali pa te je bolestna obsedenost, da sovražiš vse kar je desno – spravila še ob tisto malo pameti, ki si jo imel. Dokaz.

      Vsaka naslednja stopnja v stari in novi Sloveniji je pripomogla, da je bilo naše gospodarstvu vse bolj podobno luknjam v ementalcu. Na koncu se te luknje bile večje od mase tega ementalca. torej je logično, da je VSAKA naslednja levičarska vlada kot kamenčke v mozaiku uničevala lastno gospodarstvo tako temeljito, da je bila tudi desna vlada g. Janše prisiljena nadaljevati s prodajo naših podjetij, ker jih je bilo vse več v rdečih številkah. Naša podjetja so postala nekonkurenčna in še vedno ekstremna Levica podi podjetnike v morje. Res si pravi obsedeni klošar.

      • ren

        Beri! Miller razume. Strašno rad pa daje nesramne udarce pod pasom. Zavestno! In ta udarec ni prvi.

    • Miller

      Gorenjka je preživela Aleksandra, Tita, Mačka, Kardelja, od pukljastega kriminalca vodje kulta SDS, ki je prodal tudi Alpino, pa jo je pobralo.
      Nesporno dejstvo !

      • Miller

        Pa ne pozabit, da je vlada pukljastega smrduha l.2013 znižala – ukradla pokojnine za 22 % vsem, ki so se upokojili od l. 2013 dalje.
        Golob pa bo z 5% za vojno z Rusijo še dodatno ukradel upokojencem…
        Ni čudno, da podjetja , ki so 100 let bila uspešna, bežijo v Bosno, Hrvaško..

        • tohuvabohu

          Doklej boš gonil to zgodbo o znižanju pokojnin, ki sta jo gonila tudi ona lezba iz Levice in je potem nasedel še Golob, pa še kdo? Milijonkrat je bilo pojasnjeno, da je to gnusna laž, ti pa še kar nabijaš o tem, lažnivi pujs.

          Kar se tiče prodaje podjetij: kdo je prodal banke, Lek, Laško, Mercator, Helios, letališče in še veliko drugih podjetij? Res si govedo, da ti ni para.

          • Miller

            pukljasti smrduh je znižal tistim, ki so se upokojili od l 2013 za 22% pokojnine.
            DOSTOPNO VSEM NA SPLETU.

          • tohuvabohu

            Kje to piše?

            Btw, Sukička in Golob sta v parlamentu izjavljala isto laž, ampak sta potem nekako priznala, da nista bila dobro seznanjena in blablabla, ker so ju javno demantirali vsi, ki o tem kaj vedo, začenši z direktorjem pokojninskega zavoda. Ti boš pa seveda sral še naprej, smrdljivi klošar, ki si totalno zasmradil tale portal.

    • Peter klepec

      Clovek, ko je kupil Gorenjko, je predvsem poslovnez. Ce je kaj Bosanec, tezko sodim. Ceprav je res, da je balkanski posel pac malo mafiozen, ampak to je navadno tudi slovenski posel.

  14. slavkope

    Je hudičevo smešno in žalostno,
    če “koordinatorka” najbolj ekstremistične koalicijske strančice Levica,
    ki je na zadnjih parlamentarnih volitvah komaj presegla minimalni “volilni prag štirih odstotkov”,
    očita demokratično, legalno in legitimno izvoljenim članom avtonomnega Državnega sveta – “partikularne interese”.

    Gre za isto politično-ustavno-pravno diletantsko sprevrženo “pamet”,
    ki je pred časom volivcem v RS tako rekoč proti-ustavno “prepovedala” aktivno udeležbo na zakonitem in demokratičnem ljudskem referendumu
    (o ustavno in etično spornih ter večinsko zavrnjenih pokojninskih privilegijih “državnih umetnikov”),
    kot najvišji ustavni obliki neposredne demokracije v RS,
    kjer je po veljavni ustavi suveren – ljudstvo.

    Glede na barbarski ustavno-pravni infantilizem ter politično-pravno huliganstvo vladajočih samodržcev GS, SD in Levice
    ni izključeno,
    da ne bodo brezvestni kruhoborci in ignorantski narcisoidni povzpetniki “golobnjaka svobode”
    kdaj v bližnji prihodnosti poskušali odpraviti in prepovedati
    celo svobodne, demokratične in večstrankarske parlamentarne volitve
    ter ključno ustavno-pravno poslanstvo ter ideološko-politično neodvisni status Ustavnega sodišča RS
    kot najvišjega varuha veljavnega ustavnega reda
    ter univerzalnih temeljnih človekovih pravic in svoboščin vseh državljanov RS – brez izjem.

    Državni svet RS občasno samovoljno “odpravljajo” in “ukinjajo” prav tiste parlamentarne stranke,
    ki same najbolj izrazito skrajnostno in ekstremistično zastopajo ter vsiljujejo “parcialne interese” družbene manjšine.

    Skrajneži “parcialnih interesov” Levice
    kot manjšinske parlamentarne stranke v DZ RS
    konstantno brezvestno rušijo nacionalno samo-obrambno politiko RS,
    sistematično sabotirajo obrambne priprave Slovenske vojske
    ter sistematično destruktivno izsiljujejo s svojo militantno proti-evropsko, proti-ameriško in proti-natovsko politiko
    ter sistematično in vztrajno škodujejo obrambnim, odpornostnim in odvračalnim pripravam RS
    ter vse bolj izvotljenemu mednarodnemu ugledu RS
    v prostovoljni skupnosti držav EU in v prosto-voljnem evro-atlantskem politično-obrambnem zavezništvu Nato.

    Slovensko polnopravno članstvo v zavezništvu Nato
    je z veljavno referendumsko večino 66 odstotkov vsega volilnega telesa
    podprlo slovensko ljudstvo kot suveren v RS.

    Po zadnjih anketah javnega mnenja naj bi večina podpornikov članstva RS v Natu (zaradi naraščajoče realne grožnje vojaške ogroženosti držav EU in Nata s strani Putinove Ruske federacije in njenih politično-vojaških zaveznic)
    celo presegala že doseženi dve tretjini volilnega telesa in se približevala trem četrtinam.

    Koliko časa bodo anarho-komunistični obrobneži in skrajneži Levice v Golobovi vladi in vladajoči koaliciji
    še lahko “od znotraj” izdajalsko sistematično rušili in spodjedali referendumsko veljavno izraženo voljo slovenskih volivcev,
    koliko časa bodo še lahko rušili in spodjedali demokratično sprejete in mednarodno veljavne obrambne obveznosti RS znotraj EU in Nata
    ter koliko časa bodo lahko še znotraj vlade sabotirali demokratično, legalno in legitimno parlamentarno resolucijo o obrambnih pripravah RS do leta 2030 in 2035?

  15. Mišek

    Kaj, če bi kar ukinili to vlado in parlament, ker ne delajo nič dobrega za ljudi.

    • Butalec

      Točno tako. Potem naj butalski svet modrih, ki so se skregali s pametjo, zaprosi Leyenovo, naj nam določi prisilno upravo.

  16. Thor

    Tilen, v clanku ste na koncu zapisali: ” ampak šalo na stran.”
    No, samo ta stavek je v odličnem članku odveč.
    Zapisano NI šala, temveč kruta resnica z dolgoročnimi posledicami.
    Državni svet naj bi bil enako, kot so Senati v dvodomnih parlamentih v mnogih državah.
    Edina napaka je, da Državni zbor lahko o vetu , ki ga sprejme Državni svet, ponovno glasuje TAKOJ?
    V večini držav z dvodomnim parlamentom, lahkO parlament sprejeti veto Senata, obravnava šele LETO KASNEJE.
    Tako bi moralo biti tudi pri nas. V državnem svetu so, kar je dobro, zastopani različni interesi gospodarstva, zdravja, lokalnih oblasti…..
    Politika ima tam dosti manjšo vlogo, kar je dobro…
    Demokracija pač stane. Bolje je, da imamo varuhe demokracije v enem, če že ne v dveh parlamentarnih domovih. Denar, porabljen za demokracijo, bi ob ukinjanju npr. Državnega sveta itak pokradli požrešni egoistični parlamentarni požerushi.

  17. Švejk

    ZAKAJ BI UKINILI SAMO DRŽAVNI SVET, TUDI DRŽAVNI ZBOR JE VERJETNO NEPOTREBEN?

    Gornje vprašanje je gotovo mišljeno sarkastično, toda v danem domačem, evropskem in splošnem zahodnem kontekstu sploh ni neumestno. Seveda nikomur ne bo padlo na misel, da bi formalno ukinil politične institucije, ki ustvarjajo videz demokracije. Celo komunisti so delovali v okviru političnih institucij, ki naj bi imele neko splošno podporo in s tem legitimnost, čeprav so mesta v njih zasedali praktično izključno partijci.

    Videz vara, pravi slovenski pregovor. Slovenske politične in druge oblastne institucije ne zadoščajo kriterijem politično pluralne demokratične družbe. Slovenija ne le, da nikoli ni imela lustracije partijskih kadrov znotraj institucij sistema, temveč prav obratno: v sistemskih institucijah se je ohranila kontinuiteta kadrov iz nekdanjega partijskega režima, ki so de facto skrbeli za lustracijo kadrov, ki bi lahko predstavljali diskontinuiteto z nekdanjim partijskim režimom in bi kot taki ogrožali interese post-partijske nomenklature.

    Slovenska desnica ni znala ali zmogla ali ni hotela izoblikovati emancipatoričnega programa, s katerim bi bila sorazmerno udeležena v sistemskih institucijah. Leva politika, je vedno stala na stališču, da winner takes all, se pravi, vse pripada zmagovalcu. Zato sploh ni čudno, da vladajoča levica postopno začenja razumeti desnico oziroma politični pluralizem kot neko sistemsko motnjo. Zakaj nam je desnica sploh potrebna? Da nam ogroža oblast in vse, kar oblast prinaša s sabo? Če jo že moramo trpeti, jo je treba zatirati kot plevel in skrbeti, da se sproti izpuli povsod, kjer se da, Rezultat je sedanje stanje v institucijah sistema, ki ni ravno daleč od enoumja.

    Žal na evropski ravni ni nič drugače. Kljub velikim besedam o evropskih vrednotah, demokraciji, pluralizmu, človekovih pravicah ipd. so evropske institucije zasedene s politično korektnimi kadri, ki zastopajo interese oziroma izvajajo agendo svojih zakulisnih sponzorjev. Tipičen primer je predsednica Evropske komisije Leyenova, katere ugled je zelo nizek, toda kljub temu uživa podporo evropskih politikov na bruseljski ravni in na nacionalnih ravneh. Zato, ker je Leyenova lutka na vrvicah zakulisnih sponzorjev, ki odločajo tudi o karierah evropskih politikov in birokratov. Nihče, ki hoče sebi dobro v evropski politiki, se ne zgleduje po Orbanu ali Ficu, ki sta stalno na rešetu Bruslja, ker skušata izvajati svojo agendo v nasprotju z agendo Bruslja.

    Kako dolge so lovke evropske politične hobotnice se vidi tudi na primer v Srbiji ali Gruziji, kjer Bruselj aktivno podpira upornike zoper legalno in demokratično izvoljeno oblast in državi peha v kaos, ker se oddaljujeta od Evrope in se spogledujeta z Bricsom.

    V Ameriki ni nič drugače kot v Evropi. Tudi tam je demokracija zgolj na papirju. Realno vlada oligarhija milijarderjev, ki financira politični razred in mu postavlja agendo.

    • tohuvabohu

      Skratka, edina demokracija je v Rusiji, Belorusiji, pa morda še v Severni Koreji, Iranu, potem pa je seznam v glavnem izčrpan. Sploh se ne zavedaš, kako si smešen s temi propagandnimi trditvami, za katere ne ponudiš prav nobenih dokazov.

      • Švejk

        Provokatorček, kje sem napisal, da je “edina demokracija je v Rusiji, Belorusiji, pa morda še v Severni Koreji, Iranu…”?

        Što se ludi babi htilo, to se ludi babi snilo.

        • tohuvabohu

          A ti bebo razumeš, kaj pomeni “skratka”?

          • tohuvabohu

            Btw, včeraj si me sekiral, da cel dan čepim tukaj in čakam na tvoje komentarje. Ne sodi drugih po sebi, bedak.

          • Švejk

            Včeraj sem te vprašal, ali poznaš koga, ki te je sposoben prenašati. Očitno ga ni, ker si le nekaj pleteničil, da te na tem portalu podpirajo, to je v virtualnem svetu. Smešno. Se pravi, da v realnem svetu ne poznaš nikogar, ki bi te prenašal. Me ne čudi.

    • Miller

      @Švejk, kot sem spodaj napisal…
      Ščeneta tipa tohubohu & comp., so naščuvani da lajajo na komentarje, kjer se našteva neprijetna resnica.

      So prebutasti, nekulturni in primitivni, ne morejo demantirati resnice in naštetih dejstev s proti argumenti.

      Ostane jim edino tisto, kar so zdresirani: žalitve in lajanje, kot jih je naučila tista, ki jih je skotila.
      To so njihovi strokovni argumenti. Hov-hov.
      Argumenti naci kulta SDS.

      • tohuvabohu

        Čuj, ti smrdljivi klošar, če misliš, da me boš na tak način pregnal s portala, se motiš. Enega si dokazano že spodil, mene ne boš. Še večjim prascem od tebe se nisem pustil in se jim tudi ne bom.

        • Miran

          @tohumahabohu

          A ste imeli svinjegojstvo ?
          Sam fprašam?
          🤔

      • Švejk

        Miller, v zvezi s provokatorji: Ali gre za hudo motene, travmatizirane in toksične posameznike, ki jim ni cilj konstruktivna razprava, temveč le bruhajo iz sebe svoje frustracije – ali gre morda za trole, ki izvajajo svojo ali od nekoga naročeno agendo, to je diskreditacijo komentatorjev, ki izpostavljajo njim neljuba dejstva.

        V vsakem slučaju gre za iztirjene osebke nizke moralne integritete in nizkega intelektualnega nivoja.

        • tohuvabohu

          Včeraj se je dokončno izkazalo, da sta Švejk in Drejč ena in ista človeška katastrofa, ki zlorablja tale portal za plačano putinistično propagando. Miller je drugačen profil; je propadla oseba, ki se ji je zameril cel svet, tukaj pa skuša kompenzirati svojo nesrečo. Besni odzivi, ki bodo sledili, bodo vse to dodobra potrdili.

          • Švejk

            tohuvabohu, ne moreš skriti, da si hudo travmatizirana oseba… Ne bom dalje, ker pač ni spodobno žigosati tovrstne ljudi. Odneham iz sočutja do tebe.

          • tohuvabohu

            Ja, sočutje je res nekaj plemenitega. Tvoj mentor Putin je iz sočutja do trpeče ruske manjšine v herojsko smrt poslal milijon svojih sodržavljanov.

          • Švejk

            Vojno v Ukrajini bi Zahod in ali Zelenski lahko preprečil, če bi hoteli, a so naredil vse, da bi do vojne prišlo.

            Ne vem, koliko ruskih vojakov je padlo, vem pa, da je padlo ukrajinskih vojakov še neprimerno več. Vse žrtve so obžalovanje vredne in nepotrebne. Za smrti obojih vojakov so nabolj odgovorni Biden, Zelenski, Stoltenberg, Macron, Johnson in njihovi pomagači ter ploskači.

            Vse, kar bi bilo treba, da do vojne ne bi prišlo, je bila sklenitev varnostnega sporazuma med Rusijo in Natom, kar so zahodni voditelji z Bidenom in Stoltenbergom na čelu kategorično zavrnili, in uresničitev sporazumov iz Minska, po katerih bi se moral končati genocid nad ruskim življem v Donbasu, ta pa bi ostal v okviru Ukrajine.

            Zahod je izigral Rusijo, ker je hotel posredno vojno zoper Rusijo na ramenih Ukrajine. Še tudi po tem, ko je vojna izbruhnila, bi jo Zahod lahko ustavil. Pogajanja med Rusijo in Ukrajino so stekla takoj po ruskem napadu, mirovni sporazum je bil že sestavljen, a ga je Boris Johnson zminiral.

            Iluzorno je misliti, da bo Rusija zdaj, po vseh žrtvah, ki jih je utrpela, popustila in se umaknila iz Donbasa.

            Z vsakim dnem vojne je Ukrajina manjša.večje je število žrtev, bolj razrušena in vedno več je njenih prebivalcev, ki zbežijo iz države. Doslej je zbežalo že okrog 20 milijonov od prvotnih 40.

            Kar seješ, to žanješ.

          • tohuvabohu

            Nov pornič s starimi jajci … Vse to si tukaj nastlal že nekajstokrat, in to z istimi besedami. Dolgočasen si, svinjepisec.

            Res je padlo tudi veliko Ukrajincev. A tudi za te je odgovoren tisti, ki te je najel za propagando po internetu.

          • Švejk

            Vem, da te resnica neznosno boli in ker ne moreš ničesar zankati, potem insinuacije.

            Morda sklepaš po sebi in si ti nekogaršnji plačanec.
            V vsakem slučaju pa si very troubled person… Neham, ker ni dostojno žigosat in stigmatizirat ljudi, najmanj prikrajšanih …

          • beri

            @tohuvabohu – očitno ste tem levičarjem in rusofilom močno stopili na njihov inteligenčni kvocient – vsi sedaj citirajo “misli” umetne inteligence, ker ne vedo, da je glavni problem umetne inteligence – ŠE vedno njihovo HALUCINIRANJE, ker želijo ponuditi odgovor tudi kadar ga nimajo. Iščejo ga tako v realnem kot virtualnem svetu.

            Kako nizko se zna spustiti švejk, drejč/mlinarčuk itn., ki je med temi levičarji in rusofili vsaj po pisanju komentarjev tukaj še najbolj na-čitan sem nekoč že pisal. Tukaj ga bom še enkrat citiral…
            “(V vsakem slučaju gre za iztirjene osebke nizke moralne integritete in nizkega intelektualnega nivoja.)”

            Če si plačan trol se boš posluževal tudi nizkih udarcev, da lahko upravičiš svoja prodana filozofiranja. Pa še ena njegova, citiram…

            “(V Ameriki ni nič drugače kot v Evropi. Tudi tam je demokracija zgolj na papirju. Realno vlada oligarhija milijarderjev, ki financira politični razred in mu postavlja agendo.)”

            V Evropi pomeni tudi v Rusiji, kajne? Tudi tam oligarhi vzdržujejo svojo politično elito. Če jih ne podpiraš takoj letiš skozi okno itn.

          • Švejk

            Za razliko od tukajšnjih fanatični desničarjev sam nisem ne levi ne desni. Opazujem dejstva in jih presojam s pomočjo logike in obče morale.

            Večina tukajšnjih desnih fanatikov se ne ozira ne na dejstva ne na občo moralo. So v stanju kognitivne disonance in papagajsko ponavljajo propagandne floskule, ki jih producirajo štabi v Pentagonu, State deprtmentu, Ciji, MI-6 itd.

            Nekaj propagandnih cvetk: Rusija kani napasti in osvojiti Evropo. V resnici ima Nato načrt uničenja Rusije. Karkoli si mislimo o Rusiji, Zahod/Nato nima opravičila, da jo že od leta 1991 naprej demonizira in obtožuje tega, kar bi rad sam naredil z Rusijo, namreč si jo podredil, pri čemer vleče aktivne poteze za uresničitev tega cilja: širitev Nata, državni udar v Ukrajini, poskusi uporov v Belorusiji, Gruziji in celo Rusiji prek plačanih agentov. Po novem Bruselj rovari v Srbiji, kjer financira upor, in rovari celo v Romuniji, ki je članica EU.

            Izrael se ima pravico braniti: Izrael je okupator Palestine in se ne more braniti pred okupiranim ljudstvom, lahko ga samo terorizira, izvaja etnično čiščenje in genocid, kar Izrael vse počne s Palestinci.

            Izrael je eksistenčno ogrožen, ker je Iran tik pred tem, da razvije atomsko bombo, zato ga ima Izrael s pomočjo Amerike pravico napasti in ga skuša uničiti na podoben način, kot je Amerika, na zahtevo Izraela/Netanjahuja, preventivno uničila Irak, Libijo, Sirijo, Libanon …

            V resnici ima atomsko bombo Izrael, ne Iran in je Izrael s spomočjo Amerike eksistenčna grožnja Iranu. In tudi če Iran razvija A-bombo, je to zato, ker ima realno eksistenčno grožnjo s strani Izraela. Če bosta oba imela A-bombo, se bo med njima vzpostavilo ravnotežje strahu, ki bo z veliko verjetnostjo zagotovilo mir, čeprav hladen. Da bi iran skušal uničiti Izrael z a-bombo, tudi če bi jo imel, je znanstvena fantastika, najprej zato, ker bi doživel protiudarec s strani ZDA, in drugič zato, ker z a-bombo ne bi mogel selektivno uničiti samo Izraela, temveč bi uničil tudi Palestince in še sosede Izraela.

            In zakaj bi pravzaprav Izraelci radi uničili vse potencialno nevarne jim države na Bližnjem vzahodu? Zato, ker se imajo za izvoljeno ljudstvo, ki mu je Jahve obljubil deželo od Evrata do Nila. Jahve je vodil Mojzesa in druge starozavezne očake iz vojne v vojno, iz genocida v genocid in je vse prej kot pošten in ljubeč bog, toda Izralci verjamejo ali se delajo da verjamejo vanj in v njegovo anti-moralo, kar se vidi tudi v njihovem grozljivem odnosu do Palestincev kot domordcev, ki so jim z nepojmljivo brutalnostjo ukradli domovino, in se vleče že od ustanovitve Izraela leta 1948 naprej.

            Vse kar počne Zahod oziroma Izrael je opravičljivo, vse kar počno njihove žrtve, ki se branijo pred njuno agresivnostjo, pa je nesprejemljivo.

            Rusija se brani na svojem pragu pred najbolj agresivno vojaško zvezo na planetu, ki ni bojevala še niti ene obrambne vojne, je bojevala pa že v rsto napadalnih vojn: Afganistan, Irak, Sirija, Libija, Libanon, Somalija, Jemen, posredno vojno zoper Rusijo na hrbtu Ukrajine, Srbija…

            Slednjo je Nato, predvsem Amerika, z letali napadal dobra dva meseca, ker je Srbila kršila narodne in človekove pravice Kosovarjev in je zato Kosovo osamosvojila. Prav . Ampak potem uporabljajmo enake vatle tudi v primeru Ukrajine v odnosu do Rusije. Tudi Rusija je prišla na pomoč svoji manjšini, zoper katero je Kijev s podporo Nata vodil genocidno državljansko vojno. Tudi ruska manjšina v Ukrajini ima pravico do samo-odločbe in do odcepitve, če je življenjsko ogrožena od države, ki bi morala skrbeti za njeno varnost, za njene narodne in človekove pravice.

            Kar zadeva političnih umorov so seveda dejstvo na žalost povsod. Glede na to, da je Slovenija del Zahoda, je za nas veliko bolj pomembno, da pometamo pred svojim pragom, kolikor lahko, ker na Zahodu žal ni delujoče demokracije. Je samo privid demokracije. Realni sistem je oligarhija ali plutokracija. Za nameček zahodne države nimajo niti elementarne avtonomije, saj Netanjahu obvladuje tako Trumpa kot Leyenovo. V nasprotnem bi ZDA in EU že davno pritisnila na Izrael da konča nepojmljivo brutalen genocid nad Palestinci.

      • Miran

        @Miller

        Ja, ko bodo še grizli, boste videli kakšne argumente imajo.😰

        • Miller

          Njihovi argumenti so žalitve in besno lajanje na vsakogar, ki ima drugačno mišljenje od pridigarjev SDS SS kulta pukljastega kriminalca.

          Če to ne “pali”, za uporabijo preizkušena argumenta Udbo in Putina. Neodvisno o čem teče beseda.

          Čeprav se je njihov pukljasti ajatolah njega dni lizal s Putinom in bil zagrizen komunajzar in udbovski ovaduh.

          • tohuvabohu

            A zdaj je pa Janša kriv, da si klošar?

      • ren

        Tudi tale tvoj komentar je udarec pod pasom.

  18. Miller

    Ko EU ukaže svojim vazalskim hlapcem, da morajo za napad na Rusijo plačevati 5 % BDP,
    postanejo in ostanejo strateške teme razvoja in obstoja slovenske vukojebine:
    kako se bo nekaj umirajočih odrešilo trpljenja,
    pasjejebstvo,
    muzeji zaslužnih osamosvojiteljev z njihovimi voščenimi lutkami,
    cigani
    ali pa zbiranje drobiža za otroke, ki si ne morejo privoščiti niti zvezka.

    ps: zanimivo branje, Damijan blog, naslov: „EU krivi Kitajsko za težave, ki si jih je sama zakuhala“

    • LOJZE

      PO tvojih komentarjih sodeč je Slovenija vukojebina zaradi takšnih osebkov kot si ti. Če si plačan te razumem, če delaš propagando zastonj si bedak.

      • Miller

        NAJPREJ, ponavljam, NAJPREJ napiši KAJ NI RES v mojem komentarju, ali z argumenti dokaži nasprotno.

        Teg na moreš, ne znaš niti ne smeš, ker si navadno ščene, nahujskano, da laja proti vsem, ki drugače mislijo kot pridigajo tvoji gospodarji.

        Tebi enak je tohubohu in četica skotenih vernikov kulta iz Nore24, Demokratije… in podobnih sralskih trobil kulta SDS

        • lojze

          Si se izkazal! Z argumenti? Zmerjanjem?

  19. rogati

    Upam, da nekoč, morda čez kakih 10 do 20 let poleg muzeja slovenske osamosvojitve in pričakovane osvoboditve izpod jarma skrajnolevičarske diktature in enoumja, dobimo tudi muzej slik, kipov ter spiska zločinov največjih slovenskih komunističnih zločincev in veleizdajalcev slovenskega naroda in tistih posameznikov med priseljenc, ki so v Slovenijo prišli, da bi nas spremenili v balkanske janičarje po principu osmanskega cesarstva, kar v prevodu pomeni teror trde roke, diskreditacij in likvidacij ter pobiranja dvojnega harača, samo zato, ker smo se osamosvojili in izstopili iz srbske hegemonistične Jugoslavije

  20. beri

    Citiral bom dva izseka člankov in nato potegnil svojo tezo/hipotezo. Prvi izsek naslova/članka…

    “(Levica je ponosna na svojo skrajnost – A. H.
    Nedavna izjava Mateja T. Vatovca, vodje poslanske skupine stranke Levica, v intervjuju s Suzano Kos za Info360 Novice je sprožila val kritik in razprav. Vatovčev komentar, da Levica oznako “skrajne levice” jemlje kot kompliment, medtem ko Slovenska demokratska stranka (SDS) oznako “skrajne desnice” doživlja kot žalitev, razkriva zaskrbljujoč odnos do politične zmernosti in zgodovinskih lekcij.
    Poskus Mateja T. Vatovca, da bi skrajnost prikazal kot vrlino, je ne le provokacija, temveč tudi simptom globljega problema znotraj Levice.)”

    Drugi izsek članka/naslova…
    “(Začarani balkanski krog, iz katerega ni rešitve? – A. Ž./siol
    Na vidovdan, 28. junija letos, je v Beogradu 140 tisoč ljudi, ki so se zbrali na množičnem shodu proti Aleksandru Vučiću, lahko poslušalo besede o “molitvi in krvi, ki postajata eno” ter o boju za srbski integralizem – tj. o boju za svobodo srbskega naroda zunaj meja Srbije. Le teden dni pozneje se je na zagrebškem hipodromu zbralo več sto tisoč ljudi, po različnih ocenah od 280 do 504 tisoč, ki so na koncertu Marka Perkovića Thompsona v en glas vzklikali ustaški pozdrav Za dom spremni (sl. Za domovino pripravljeni). Že pred koncertom so številni Thompsonovi občudovalci po zagrebških ulicah prepevali pesmi, ki so slavile ustaše in fašistično Neodvisno državo Hrvaško (NDH). Na obeh zborovanjih so bili številni mladi, ki niso doživeli zadnjih balkanskih vojn med letoma 1991 in 1999. Kam bo torej Balkan pripeljal nacionalni zanos, ki smo ga lahko videli na beograjskem vidovdanskem shodu in zagrebškem hipodromu?
    “Kosti, predniki, očetnjava” in “Vojna, Hrvati, Cerkev”. Tako je nemški dopisnik Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) Michael Martens naslovil članka o vidovdanskem shodu proti Aleksandru Vučiću in o zagrebškem koncertu Marka Perkovića Thompsona.)”

    ***
    Zame imata oba članka/naslova skupno politično miselno izhodišče. V Sloveniji je to ekstremna Levica, ki razume, da se lahko v Sloveniji na političnem področju obdrži zgolj s tem, da lažno prikazuje SDS kot ekstremno desnico, da lahko zagovarja svojo ekstremno levičarstvo.

    Podobno, a v drugem pomenu se to dogaja v Srbiji in na Hrvaškem. Če hočeš premagati svoje politične nasprotnike moraš biti še bolj ekstremen – v Srbiji od Vučića, na Hrvaškem od HDZ-ja. V obeh državah bodo tako njihova ljudstva dobila še bolj ekstremne vlade, ker je to pogoj, da premagajo sedanje. Domovina – je v teh dveh državah razumljena povsem drugače. Milošević in Tuđman sta bila ekstremista, a na različnih koncih.

    Kam to pelje pa še dokaz tega izseka članka…
    “(Gorenjka in Šumi prodana: kaj je sploh še slovensko? – 24ur
    Gorenjko in Šumi, blagovni znamki, s katerima so odraščale generacije Slovencev, je Žito prodalo podjetniku iz Bosne in Hercegovine, ki bo prevzel tudi tovarni v Krškem in Lescah. Katere vse legendarne blagovne znamke so v zadnjih desetletjih romale v roke tujcev? In kaj se danes dogaja z Alpino, ki so jo pred tremi leti prevzeli Čehi?
    “Kot pravi tisti pregovor – daleč od oči, daleč od srca. To seveda lahko pomeni tudi slabe odločitve v določenih primerih za Slovenijo,” ocenjuje ekonomist Matej Lahovnik.
    To lahko pomeni recimo selitev proizvodnje ali razvoja v tujino.
    “Ko enkrat podjetje prodamo, se vse ključne odločitve sprejemajo v tujini. Danes o prihodnosti Gorenja ne odločajo več v Velenju, ampak nekje na Kitajskem.”
    Medtem pa smo mnoge živilske blagovne znamke prodali Hrvatom – tako so danes v rokah hrvaške Atlantic Grupe recimo Cockta, Donat, Barcaffe, Argeta in Kekec.
    Na Balkan – Srbom je bil prodan tudi Fructal, medtem ko je Radenska večinsko češka, Ljubljanske mlekarne francoske, Pivovarna Laško Union pa je že od leta 2015 v rokah nizozemskega Heinekena.
    Ena od redkih ikoničnih znamk, ki so jo pred propadom rešili slovenski podjetniki, je Rog. Tega je leta 2018 prevzelo šoštanjsko podjetje Turna iz spoštovanja do tradicije stare in priznane blagovne znamke.)”

    ***
    To je najlepši dokaz kam pripeljete državo, če jo vodijo levičarski in/ali desničarski skrajneži. Le ti pa v teh Balkanskih državah tudi uspevajo, pri nas je to ekstremna Levica, GS in SD. Ne pozabite, da so prišli na oblast, da uničijo g. Janšo in stranko SDS. In kakšne so posledice takšne nore levičarske politike. Tukaj je dokaz.

    Če nočeš, da imaš v ekonomiji/gospodarstvu tržne globalne zakonitosti – imaš pač majhen državni proračun, ki ga krpaš tako, da po tekočem traku prodajaš nekoč zveneča slovenska podjetja. Ali drug primer iz Rusije in Kitajske.

    Ker obe državi ne moreta kupovati najnaprednejših zahodnih tehnologij in izdelkov – sta prisiljeni do teh tehnologij in izdelkov priti po obvodih, Lep dan.

    P. S. Zato imajo normalne desne stranke v takšnih državah minimalne možnosti priti na oblast. Poudarek je na normalnosti in ne ekstremih – levih in/ali desnih.

    • tohuvabohu

      Kdo ve, morda bo pa Gorenjka po novem delala dubajsko čokolado?

      • Butalec

        Iz dobro obveščenih kvadratov je pricurljala vest, da so Butalci, ki so se skregali s pametjo, sklenili, da bodo svoj drek, ki je po barvi podoben čokoladi, zavijali v zlat papir in ga prodajali še večjim But(al)cem, kot so sami.

        • Miran

          @Butalec

          Kakršne pišete, izgleda da ste ga že jedel.

          O okusih, res ne gre debatirat.
          🤔

          • Butalec

            Miran,

            meni zgleda, da ti lepo diši in komaj čakaš, da dobiš svojo porcijo.
            Dober tek!

          • marko

            Res ne gre debatirat pa tudi o debilnosti tvojih izjav… imam občutek, da se na drek razumeš precej manj kot ostali, ki smo tvojega deležni…

            Nič nisi uporabil gh, a se ti je algoritem pokvaril? Death loop? 🙂

      • marko

        Ja, iz Tanjinega mleka z golobjimi lešniki, za neuvrščene, b/w z doplačilom…

  21. Miran

    Jeseni nas čaka okrepljena skrajna populistična in hujskaška agenda”

    Na tle se je pa že začelo.
    😱

  22. Drejč

    Vprašanje za milijon je, kaj dela desnica? Vlada oziroma vladajoča koalicija je kot tolpa ponorelih najstnikov, ki priredijo orgiastično zabavo, ko staršev ni doma, desnica pa spi spanje pravičnega. Volivcem desni politiki pošiljajo (ne)izrecno sporočilo, da je položaj v državi v okviru normale. Spomnimo se, kaj je počela levica v času zadnje desne vlade. Spomnimo se na kolesariat, nevladnike, ponorele medije. Bog je na strani aktivnih!

    No, prav, bodo rekli volivci pod vplivom vladnih medijev. Nije važno koliko košta, samo da je vèselo – pri tem pa bodo spregledali, da je vesélo seveda samo za tiste, ki se zabavajo, ne pa tudi za tiste, ki politične orgije plačujejo.

    • APMMB2

      Vprašati se je treba:kdo je pripeljal Slovenijo v tak kakos?
      Odgovor je popoplnoma jasen: Milan Kučan!
      Seveda pa je za utemeljitev odgovora potrebna obširna utemeljitev,ki bi obsegala kar nekajtisoč strani debelo knjigo.
      Kljub temu pa se kapitalne napake tega dejanskega strica teme lahko opišejo s tremi pomembnejšimi obdobji novejše Slovenske zgodovine.
      Najprej je potrebno obuditi čas, ko je bankrotirala Jugoslavuja in z njo Slovenija.
      Spomnimo se hude krize, ko je primanjkovalo vsega in niso zalegli nobeni ukrepi tedanjega komunističnega vodstva Jugoslavije in tudi Slovenije, v katerem je eno glavnih vlog imel Milan Kučan.
      Takrat je bilo vsakemu jasno, da s komunizmom v Jugoslaviji ne gre več naprej in potrebno bi se bilo upreti.
      Uprli so se najprej Srbi,ki so videli rešitev v Veliki Srbiji z Miloševićem na čelu. Seveda je bila presoja popolnoma napačna, pa vednar, uvideli so, da Jugoslaviji ni več pomoči.
      Takrat so Slovenski komunisti z Milanom Kučnom vred videli rešitev v JLA, ki bi s tanki in topovi naredila red in učvrstila komunizem. Kot smo videli, je bila predpostavka napačna.
      Drugo veliko napako je Milan Kuačn zagrešil takrat, ko je kot nesporni vodja opozicije, sicer pa predsednik Slovenije, svoje somišljenike ščuval proti samostojnosti Slovenije, če prav je bila samostojnost imperativ Slovencev, izražen na plebiscitu.
      Ciji osamosvojitve so bili jasni: Samostojnost,Demokracija in priključitev Evropi!
      Predvsem demokracijii je nasprotoval Milan Kučan s svojimi partisjko-udbovskimi prijatelji.
      Vemo, da mu je za las spodletelo, saj do ponorelosti besna opozicija,ki jo je iz zavetja predsednika države vodil, ni uspela demilitarizirati Slovenije, preprečiti osamosvojitev in ustanovitev samostojne Slovenije.
      Še več, kljub njegovemu odkritemu naspotovanju , se Slovenija ni le osamosvojila, temveč je bila tudi mednarodno priznana, brez kakršnih koli pogojev in je zato ena redkih držav v svetu, ki njen obstoj ne pogojuje kakršnakoli zaveza in obveza.
      Ob tej napačni kvarni in pobalisnki potezi je potreben komentar,ki ga večina Slovencev ne razume in se z njim niti sezanniti noče.
      Če bi Milan Kučan zmagal s svojimi komunističnimi pajdaši in bi Slovenija ostala nepripravljana na osamosvojitev in bi čakala na to, da jo osvobodi Jugoslovanska ljudska armada, na kar so komunisti čakali in na srečo Slovenije in Slovencev niso dočakali, bi Slovenija ostala enkrava. Hrvaška je imela jasen cilj, osamosvojitev, kljub napovedani krvavi vojni. Že na samem začetku, ko je JLA klecnila v Sloveniji, je bilo jasno, da se bo Hrvaška osamosvojila. V kolikor bi Slovenci sledili Milanu Kučanu in njegovi komunistični falangi, bi bila Slovenija popolnoma nepripravljana in bi po osamosvojitvi Hrvaške bila nesposobna 0rganizirati državo. Po zaslugi Milana Kučana in njegovih kominističnih pristešev, bi Slovenija postala ozemlje brez državnih teženj in bi jo zanesljivo priključili Hrvaški, če se ne bi zbudili Avstrijci, ali Italijani in si prilastili še kakšen kos Slovenije.
      Slovenci bi postali Podalpski Hrvati, kar je večkrat omenil Franjo Tuđman. Glavni “grad” Slovenije bi postal Zagreb in Podalpski Hrvati bi po zaslugi Milana Kučana postali sčasoma pravi Hrvati.
      Tudi Milamu Kučanu se ne bi pisalo dobro. Postal bi navdani šegart zagrebških purgarejvv. Ustaši bi ga dobesedno zmleli , tako kot vso komunistično falango in na stara leta bi bil primoran poslušati Tomsona.
      Tretja najbolj usodna prevara Milana Kučana pa je, da je s prevaro ohranil samoupravljanje v Sloveniji. To mu je uspelo zatoker je z močjo predsednika države ohranil centralni komite komunistične partije, ki ni več deloval in vladal iz Tomšičeve, ampak se je preselili na Murgle.
      Od tam vlada še danes.
      Vlada tako, da nam voli parlament,prdsednika vlade in tudi svoje naslednike , predsednike države.
      Omogočeno mu je,da na vodilna mesta v državi postavlja svoje preverejne ljudi s pedigrejem. Se pravi ali so bivši udbovci, sedaj pa že njihovi otroci, ali najbližji sorodniki.
      Prav pred kratkim se je na TV pokazala tudi že Ana Kučan, ne sicer v vlogi dekanje Fakultete za arhitekturoa, ampak kot politična aktivistka, kar kaže na to, da bo Milan ohranjal geslo iz njemu ljube Jugoslavie : Posle Tita, Tito,v Sloveniji prirejene za njega : Posle Kučana, Kučan.

      • Drejč

        O Kučanovi vlogi v slovenski politiki in v tem okviru o njegovi vlogi med osamosvajanjem bodo bodoči zgodovinarji najbrž pisali članke, eseje in debele knjige. Verjetno bo tako kot v primeru dogajanja med 2. svetovno vojno, kjer ni konsenza med zgodovinarji, vsaj ne glede razlage objektivnih dejstev. Levi in desni zgodovinarji bodo razlagali demokratizacijo in osamosvojitev različno.

        Kučan je bil nedvomno človek, ki je dopustil krogu Nove revije, da je izoblikoval nov slovenski nacionalni program mimo uradne partije. Krog Nove revije je potem postal intelektualno trdo jedro Demosa, ki je izvedel osamosvojitev.

        Zdi se, da je Kučan preprosto igral dvojno igro. Na eni strani je dopustil, da so bivši partijci s kakim disidentom, kot je bi Pučnik, izvedli osamosvojitev, na drugi strani je kolaboriral z Beogradom in z njegovo peto kolono v Sloveniji. Če bi se osamosvojitev sfižila, bi trdil, da to ni nikoli ni bila njegova intimna opcija, ker je uspela, je zajahal njen val.

        Tudi demokratizacija Slovenije je bila izvedena pod Kučanovo taktirko. Partijci so se infiltrirali v vse novo nastale stranke. Prav zato, ker je bil Demos prestreljen s Kučanovimi kadri, je Demos tako neslavno propadel, čim je izvedel osamosvojitev. Kučan ga je ustanovil, seveda iz ozadja, in Kučan ga je ukinil.

        Na novoletni zabavi leta 1991 je Kučan v ožjem krogu partijskih somišljenikov menda izjavil, da bo zdaj, ko je Slovenija osamosvojena, Demos razpuščen, in da bo uveden tak izkoriščevalski kapitalizem, da se bo ljudem kolcalo po socializmu. Demos se je prek Kučanocih kadrov v njem res samo-ukinil kmalu za tem In nastopilo je najbolj temačno obdobje ekonomske tranzicije, ko so t.i. rdeči direktorji brez kakršnegakoli nadzora plenili svoja podjetja, večinoma tako, da so prek obvodnih podjetij izčrpali iz matičnih podjetij kapital, podjetja spravili v stečaj, delavce pa na cesto. To plenjenje je bilo del Kučanovega načrta. Slovenija je zaradi Kučanovega plenilskega kvazi-kapitalizma močno zaostala zaostala za nekaterimi drugimi post-komunističnimi državami.

        Plenjenje rdečih direktorjev je do neke mere zajezil šele Drnovšek, ki se je postavil po robu Kučanu, s katerim nikoli nista bila prijatelja. Kučan je Drnovšku zameril, da je mimo njegove volje kandidiral za člana predsedstva SFRJ in zmagal proti Kučanovemu kandidatu Marku Bulcu. Zato je članom slovenske politike v Beogradu Kučan ukazal, naj Drnovška bojkotirajo…

        Da ne bom predolg: Kučan ni niti socialist niti kapitalist. On je pripadnik privilegirane zajedalske politične elite, ki oblast kapitalizira. Za ljudi mu je eno figo mar. Skrbi zgolj za svojo plenilsko kliko, ki zajeda Slovenijo.

        • Miran

          @Drejč

          Trditve ad hoc, nikjer potrjene z dokazi.
          Što se babi snilo, to se babi htilo.

          Konstrukcija, ki ne drži vode.

          Podobno kot trditve da še dandanes vse niti iz ozadje vleče MK

          Veliki lutkar MK ima vsak dan predstavo za vrle Slovence in sprehaja lutke kot se njemu zdi.
          Ja, za bebote je ta teorija privlačna, pokriva vse njih grehe in nesposobnosti.
          Janša bi že zdavnaj zmagal, če neb blo Štefke, ki šunta svojega draghega da dela pizdarije.

          • Drejč

            Miran, se opravičujem, če sem dregnil v tvojega idola, njegovo veličanstvo in svetost. Mea culpa, mea culpa, mea massima culpa.

            Kar zadeva Janše, ni kaj prida boljši od Kučana. Lahko si kar oba vzameš za zgled.

          • Drejč

            “Trditve ad hoc, nikjer potrjene z dokazi.”

            Miran, če meni ne verjameš, pejd v kakšno knjižnico v časopisni oddelek in si poglej časopise in revije iz tistega časa. Čeprav so mediji prikazali le vrh ledene gore , je v tedanjih medijih dovolj informacij o divjih privatizacijah, ki so se množično dogajale do sprejetja zakona o privatizaciji (lastninskem preoblikovanju), kasneje manj, a še vedno.

            Dokler podjetja niso dobila pravih lastnikov, kar rdeči direktorji niso bili, je trajal rop. Plenjenje se je dogajalo tudi v bankah, ki smo jih morali v času po osamosvojitvi 2x sanirati zaeradi množičnih zlorab in kraj. Dokler nismo bank razprodali tujcem, so vsako leto pridelale izgubo, zdaj pa imajo dobičke, ki gredo v stotine milijonov.
            Razumi, če moreš.

      • marko

        Odlično povedano, hvala!

      • marko

        9. aprila 1990 bi Milan Kučan in vsaj še CK ZKS morali viseti po ljubljanskih parkih.

        Škoda, če bi bilo tako, bi bila danes pomembna postavka v prihodkih državnega proračuna prihodek od izdajanja viz Švicarjem, ki bi se hodili čuditi zakaj nam gre bolje kot njim, najboljšim…

        Ampak, Čebine so naše, ćebinarji pa tudi, vsaj 400.000 vas je…

        So it goes… K. Vonnegut

    • marko

      Spizdi, mona ruska!

  23. ren

    Poslanec N.si (ime sem pozabil) je danes v parlamentu rekel, da je golob lažnivec, manipulator, avtokrat in da se še Machiavelli ne bi mogel meriti z njim.
    Bravo, gospod poslanec!

    • Miran

      @Drejč

      Sej zmorete kaj boljšegha, kot je ta vaš odgovor.

      🥴

  24. ren

    Gospod Tilen, najlepša hvala za oster članek. Kaj podobnega bi potrebovali vsak dan. Bojim pa se, da bo predvolilna kampanja pravo mesarsko klanje.

  25. ren

    Ubogi pes, ki ima takega šarlatana za gospodarja! Društva proti mučenju živali pa so tiho.

  26. Rokovnjac

    Butalci vseh 180 okrajev (ali kolkr jih ze imate),zdruzite se in ne prepirajte se,ker ste ze itak vsi v kahli!Sicer pa hvala Hriboucu za odgovor na moj komentar,ki pac je cista resnica……(Srbin se drzi za kljuke na opankah zato,da se ne prevrne nazaj v svoj drek,ko serje iz cepe!!!

  27. ren

    Ta domišljavi tip in njegovo “gibanje” NE-svoboda, zraven pa še njegova tsipa, so si PRILASTLI državo. Mislijo, da je njihova LAST. Z njimi je treba STROGO obračunati. Drugače bomo ob državo, prebivalstvo pa njihovi sužnji. Dost je tega!

    • ren

      Levica izhaja iz slovenske komunistične revolucije, ki nam je prinesla nepopisno gorje. Zato je treba Levico PREPOVEDATI. Tako, kakor je v Nemčiji prepovedana nacistična stranka,

      • Drejč

        V politiki veljaš toliko, kolikor podpore imaš.
        Če hočeš izvajati neko svojo politično agendo, moraš imeti oblast.
        Levica ima v Sloveniji daleč večjo moč in vpliv na vse pore družbe kot desnica.

    • Miran

      @ren

      Lepo delajo z državo. Sem prav zadovoljen.🙃

      • Drejč

        Miran,
        z mamico državo lepo ravnajo, da jo lahko molzejo, državljani pa so nujno zlo, zato ker mora nekdo plačevati davke, da lahko molzejo mamico državo.

        • Miran

          @Drejč

          Vedno bilo in vedno bo.
          Problem je zgolj, a je učinkovito za našo skupno dobro.

          • Drejč

            Skupno dobro ni bil nikoli primarni problem. Vedno je bil v ospredju interes koritarjev.

  28. Miller

    Popolnoma enako se dogaja v bruseljskem parlamentu.
    Popolnoma enako.
    Kot vemo, se za posamezno točko, ki jo EU parlamentu predlaga tov. Asta, pardon von der Laydra, glasuje tolikokrat, dokler točka ni sprejeta.
    Stalinistično buldožersko.
    Ali je potem EU parlament sploh potreben ?

    • Miran

      Drejč

      Skupno dobro je vedno primarni interes vseh treh vej oblasti.
      Tako naj bi bilo.

      Parcialni interesi posameznikov ali skupin ali sekt je pa kakršen je.
      Premagovati te interese je naloga države. To je večni boj, nikoli končan.

      Zakonodajalec to je ljudstvo preko parlamenta predpiše kaj se sme in kaj ne.
      Seveda se po pravilu pri oblikovanju le teh uveljavljajo parcialni interesi.

      Največje bitke pri prepoznavanju in spreminjanju le teh bije levica. Mnogokrat žal tudi na škodo delovanja države.

      Delovanje države je mnogokrat pogojeno z zadovoljevanjem parcialnih interesov, če jih ne tedaj ljudem pade dol in apatično delajo po sistemu, nikoli me ne moreš tako slabo plačat, da ne bi jaz še slabše delal.

      Pa bodi dovolj. Ta bitka okoli zadovoljevanja parcialnih interesov za skupno dobro je umetnost uspešnih držav.

  29. Andrej Muren

    Klafanja levakov o tem, kaj in kako spremeniti, človek seveda ne more jemati resno. Če bi bilo po njihovem, bi ukinili tudi Državni zbor in spet legalizirali Centralni komite ZK, ki od leta 1990 dalje deluje le ilegalno.
    Delno se strinjam z odpravo Državnega sveta. Njegova edina uporabna vloga je odložilni veto, ki ga v naslednji fazi zakonodajnega postopka seveda preglasuje Državni zbor. Zakaj torej obstoja?
    Drug pomislek je način njegovega kadrovanja. Polovica svetnikov je izvoljena po teritorialnem principu, to je čisto v redu, druga polovica pa so razne interesne skupnosti, kar dela Državni svet podoben nekdanjemu Zboru združenega dela.
    Osebno bi se zavzel za povečan Državni zbor na 120 poslancev (+ dva manjšinska), od katerih bi recimo 80 volili po proporcionalnem načelu, 40 pa teritorialno po večinskem. Seveda bi to zahtevalo ustrezno spremembo ustave.
    Pravico do odložilnega veta bi podelil predsedniku republike, kar bi bilo naravno, saj on na koncu podpisuje in razglaša zakone. In predsednik republike ima po trenutni zakonodaji res tako malo pristojnosti, da se lahko vprašamo, zakaj ga sploh imamo.

    • Peter klepec

      Samo ne si izmisljevat novitet kako se delajo zakoni.
      V SLO ste zrusili drzavo, ki ni znala delat zakonov v korist ljudstva. Ampak nova drzava tega se vedno ni znala, sedaj bi pa spet nekaj izumili?

  30. Marko

    Vemo, da si tele, ampak, zakaj se je treba s tem hvaliti v vsakem lomentarju?

    • Marko

      @miran

    • Roman N.

      v vladi sami dr in mag,pa vsak dan klatijo same neumnosti,tako,da ne veš,ali niso diplome kupili v kaki trafiki.

  31. Jože

    Kar so narod izvoli – to narod ima.

  32. tohuvabohu

    Slovenija je prava ciganska država. Vladajo ji pistoljerosi, konjski mešetarji, tajkuni, lokalni mafijci in Nutritina.

    • Miran

      @tohumahabohu

      Kako so se vaši vrli fantje zalegli v trenutno oblast?
      Ni čudn, da je, kuker je. 😱

      • tohuvabohu

        A si ti z Marksa padu, teslo?

        • Martin

          Volivce, se pravi ljudstvo, rabimo, da se izvolita državni zbor in državni svet, potem nič več;
          državni zbor rabimo, da se izvoli vlada, potem nič več, ker itak vladajoča večina sprejme vse kar predlaga vlada; državnega sveta tudi ne rabimo, ker je ob ponovnem glasovanju v državnem zboru z vladajočo večino itak vedno preglasovan.
          Oba državna organa pa vseeno krvavo potrebujemo, sicer bi na Zavodu za zaposlovanje imeli najmanj 200 nezaposljivih ljudi.

          • Rokovnjac

            Iz jame Mrtn
            ne pride vec vun
            seu je v nebesa
            pa kar toku brez slovesa!

          • ren

            Martn je za anarhijo. Lepa stvar?!

+Portal se trudi omejiti žaljivo komentiranje, “spam” vsebine, zato režim komentiranja še prilagajamo. Prosimo vas za razumevanje. Poleg tega vas pozivamo, da se vzdržite agresivnih vsebin. Komentarji, ki vsebujejo povezave na spletne strani ne bodo objavljeni.

zadnjih 10 +Komentar
Preroditelj Prebilič: Odrešitelj z novo instant politično stranko

Preroditelj Prebilič: Odrešitelj z novo instant politično stranko

Zakaj natančno naj bi Vladimir Prebilič pomenil alternativo, v čem bi bil boljši predsednik vlade od obeh trenutnih najverjetnejših pretendentov za mandatarstvo 2026-2030? Od Kočevarja, ki se je lani po zaslugi stranke Vesna preselil v Bruselj, smo slišali zgolj kup leporečja, nekaj populističnih krilatic in tudi praznih besed na napudranem obrazu. Sploh o dialogu in strpnosti, čemur je že v naslednjem stavku sledila katagorična trditev, s kom vse se Prebilič ne misli povezovati. Tisti, ki so ga razumeli dobesedno, so še bolj prepričani, da računa na koalicijo s socialnimi demokrati in Anžetom Logarjem. In Urško Klakočar Zupančič …

Zakaj promotorji evtanazije zavajajo ljudi

Zakaj promotorji evtanazije zavajajo ljudi

Strokovnjaki s področja presajanja organov v Sloveniji trdijo, da Predloga zakona o pomoči pri prostovoljnem končanju življenja ni primerno povezovati z darovanjem organov in pri tem namigovati na razne zlorabe ali celo trgovino z organi. To so nedostojne in zavajajoče izjave, ki še najbolj škodijo tistim bolnikom, ki potrebujejo zdravljenje s presaditvijo organov. V Sloveniji imamo odličen, varen, etično naravnan in pregleden sistem darovanja organov. Zagotovljeni so številni varovalni mehanizmi, ki so usklajeni tudi z ratifikacijo Konvencije proti trgovanju z deli človeškega telesa (kazenski zakonik), in še nikoli na tem področju ni prišlo do zlorab.

Mir na Bližnjem vzhodu in nemir v slovenski diplomaciji

Mir na Bližnjem vzhodu in nemir v slovenski diplomaciji

Današnje srečanje v Šarm-el-šejk je mini mirovna konferenca, formalna potrditev premirja in začetek mirovnega procesa v Gazi. Ne pomeni še rojstva palestinske države, pač pa prvi korak k trajnejšemu miru v tem delu sveta. Izrael in Hamas sta bila prisiljena sprejeti ponudbo Donalda Trumpa in arabske koalicije šestih držav, sicer bi se soočila z resnimi posledicami. Geostrateških dimenzij tega razpleta nekateri naši mainstream zunanjepolitični komentatorji, še toliko bolj pa neuvrščena diplomacija Tanje Fajon, niso dojeli. Če bi jih, potem ne bi bil nihče presenečen, da Slovenija v Egipt ni bila povabljena. V palestinsko-izraelski strani je namreč igrala za napačno stran.

Božičnica, Marx in samoupravljanje

Božičnica, Marx in samoupravljanje

Razlagalci sveta, ki izhajajo iz temeljev marksizma, niso rekli zadnje besede. Spomnili so nas, da imajo temelji marksizma svoje nadaljevanje v samoupravljanju, v kardeljanski različici socialistične ureditve sveta, še prej in najprej pa Jugoslavije. Ko smo že mislili, da so ekonomisti in gospodarstveniki s svojo enotno kritiko brezglavega trošenja proračunskega denarja in vedno novih obremenitev gospodarstva vendarle prepričali, smo dobili nov, nadgrajen vladni predlog: delavci naj sami odločijo, ali so za izplačilo božičnice, ali pa se ji bodo v korist profita svojega podjetja odpovedali. Saj konec koncev oni najbolje “poznajo sliko v podjetju”. Aha, torej delavci vedo, kakšna je finančna situacija v podjetju, ne menedžerji. Epsko! Od temeljev marksizma do samoupravljanja je majhen korak …

Nikoli si nisem mislil, da bomo v zdravstvu padli tako globoko

Nikoli si nisem mislil, da bomo v zdravstvu padli tako globoko

Kot zdravnika, očeta in starega očeta me je zelo prizadelo, ko sem slišal, da matere, ko pridejo iz porodnišnice, ne morejo priti do izbranega pediatra za svojega otroka. Otrok, ki je komaj prišel na svet in nujno potrebuje pediatra, ga preprosto ne dobi, ker pediatra preprosto ni. Nikoli si nisem mislil, da bomo v zdravstvu padli tako globoko. Toda tu smo, matere ne morejo priti do pediatra za svojega otroka, ker odgovorni za mrežo pediatričnih ambulant na Ministrstvu za zdravje spijo spanje pravičnega in ne uredijo tega področja, zato pa imajo čas hvaliti se v Združenih narodih, kako dobro zdravstvo imamo.

Cel svet čaka na nas

Cel svet čaka na nas

Ko dan za dnem prebiramo vse te izredno “naključne” aktualne novice o neki zasebni poroki, oblekah, rožicah, gostih, avtomobilih, nastopajočih v Strunjanu… smo nekako pogrešali podatke o jedilniku in barvi WC papirja na tej strogo zasebni prireditvi. Mogoče, verjetno še pridejo. Kot smo verjeto čisto naključno zamudili, medijsko zgrešili resne podatke o koruptivnem nakupu helikopterjev in dejanskih krivcih za to šljamastiko, postopkih pred KPK, očitno “opredalčeni” ovadbi Policije proti predsedniku vlade, spet podaljšanih čakalnih vrstah v zdravstvu, neobstoječi dolgotrajni oskrbi, neobstoječih novih stanovanjih za 250 mio EUR, pomanjkanju pediatrov, ginekologov, družinskih zdravnikov, katastrofi v proračunu, “na pol” recesiji, inflaciji… Smo pa izvedeli, “da cel svet čaka” na naš superračunalnik, ki bo rešil globalne probleme s poplavami.

“Nič ni resnično, vse je dovoljeno.”

“Nič ni resnično, vse je dovoljeno.”

Trumpov včerajšnji govor v Generalni skupščini ni bil slab, v bistvu je bil celo duhovit. Če imate čas, si ga oglejte, da boste za razliko od oblikovalcev slovenske zunanje politike razumeli ameriško zunanjo politiko v naslednjih treh letih. Ukrajina je ruska stvar, izraelski zločini v Gazi pa ameriška skrb. To je multilateralizem, kjer nimamo več dveh nasilnežev, ampak tri ali štiri. Slovenska diplomacija vztraja na feminizmu in preganjanju genocida, kar naj bi nam že danes dajalo izjemen ugled v svetu. Morda se to še ne pozna v bilateralnih srečanjih naše predsednice, ki se danes v New Yorku veseli srečanj s predsednico Barbadosa in predsednikoma Albanije in Kazahstana.

Stoletja so orodja podaljševala naše roke, zdaj pa umetna inteligenca podaljšuje naš um

Stoletja so orodja podaljševala naše roke, zdaj pa umetna inteligenca podaljšuje naš um

Ko umetno inteligenco usposobimo, da razume naš psihološki profil, logiko odločanja, jezik in vrednote, nastane nekaj novega: drugi jaz, digitalni dvojček, klon, ki v našem imenu predvideva, sklepa, piše in dela. Ne gre za splošnega asistenta, temveč za model umetne inteligence, izšolan na našem “profesionalnem DNK”: dosedanje delo, ključne odločitve, načela. Ko digitalni klon sam poišče podatke, izvede analizo, pošlje dokument, administrira ali organizira delo, se meja med tem, kar počne človek, in tem, kar opravi umetna inteligenca, še bolj zabriše. Največja konkurenčna prednost ni umetna inteligenca namesto ljudi, temveč ljudje s svojim drugim jazom.