Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek pravi, da glede zastojev na cestah jutri ne bo nič bolje. Očitno je pozabila, tudi, da je bila leta 2013 in 2014 predsednica vlade, v letih 2018, 2019, 2020 pa tudi že infrastrukturna ministrica. sedaj pa sama sebe sprašuje, zakaj ni začela nujnih investicij. (Vir: MMC)
“Ob štiridesetih poslancih, trinajstih ministrih in premierju so nocoj, ob tretji obletnici volitev, v Gibanju Svoboda v Tarčo poslali namestnika generalnega sekretarja”
Voditeljica Tarče na TV Slovenija Erika Žnidaršič je sicer dobro izpostavila nesprejemljivo politiko podcenjevanja medijev v glavni vladni stranki, skrivanje odgovornih funkcionarjev, nesposobnost pojasnjevanja ključnih dejanj, tudi afer vlade (razen v nadzorovanih...
Kitajci nam zgradijo JEK2 za NAJMANJ tretjino cene kot Francozi in HITREJE, kot bi naša birokracija spacala skupaj vso dokumentacijo.
Problem za našo (tehnokratsko) oblast je ta, da Kitajci ne dajejo provizij na račune v davčnih oazah.
Zastoji na cestah do zaradi centralizacije. Nekdo je „pozabil“ na to, da ce vsi hodijo v Ljubljano v „sluzbo“, da to pomeni „guzvo“ na cesti.
Pred bližnjimi parlamentarnimi volitvami bodo politični diletanti Golobove diktature “svobode” po Sloveniji s spektakularno medijsko podporo odprli in za nedoločen čas ogradili vsa mogoča gradbišča na železnici, železniških postajah in železniških vozliščih, na cestah prve, druge in tretje osi, na nadvozih, podvozih, tunelih …,
da bo vsakodnevna vožnja po Sloveniji trajala še bistveno dalj časa in da bo “Slovenija nenadoma postala – za domačine in tujce – še večja”!
Očitno nameravajo brezvestni politični diletanti opravilno nesposobne Golobove lažne “svobode” predvolilno leto izkoristiti za materializacijo in propagandno medijsko mitologizacijo njihovih brezsramnih predvolilnih laži v obliki najrazličnejših “odprtih gradbišč”, ki bodo ostala “odprta proračunska rana” vsaj za dve naslednji mandatni obdobji in finančno breme nikoli nič vprašanih aktualnih davkoplačevalcev ter njihovih otrok in vnukov.
Trasa 2. tira je trasa industijskega tira za luko Koper, zato bi zadostovala računska hitrost 100km/h, kar bi izgradnjo pocenilo za 50%.
Net+razmljivo drage deviacije in gradbščne ceste podražijo izgradnjo za nadaljnih 20%. Ostale podražitve gredona račun mafije, ki terja svoj delež. Tako pridemo od 500 milijonov na 2 milijarde. To se lahko dogaja samo, če projekt vodi nesposobna in nekvalificirana mošjkra. Vemo pa , kdo bo to neumnost plačal. Kljub števulki 2 ( velja za milijardi) bomo dobili 1 tir. To pa je škandal.
Kaj praviš Miller?
Ponavljaš kar slišiš na Nori 24
Miller je ŽE PRED ČASOM izjavil, naj damo graditi železniške proge, postaje od A do Ž Kitajcem in tudi JEK2.
AMPAK SDS SS ščeeta iz pesjaka Nore24 ste lajali in besneli ob taki ideji.
Drugič: smo v EU in Natu, in nam je s tem PREPOVEDANO biznisirati s Kitajci.
Zato so danes protesti v Srbiji, ki jih plačuje EU, ker biznisirajo s Kitajci.
Pejd nazaj u kotlo !
Vi bi trosili denar na Kitajskem, sluzili pa v Nemciji.
A pa vi ne berete cajtngov, da bi uganili, da to ne bo slo vec?
Trumpova era ima posledice tudi za SLO.
Ne stresaj naumnosti.
O 2.tiru se je začelo resno razmišlkati pred kašnimi 25. leti, ko je bila predložena rva trasa drugega tira. Takrat je bilo predvicdeno, da bo računska hitrost na progi 160 km/h.
Kot strokovnjak sem dobil osnutek trase v pogled in opozorill,da je neumnost graditi industrijski tir za takšno računsko hitrost.Ves čas sem se oglašal in javno protestiral zoper takšno traso, ki je imela edini cilj takratnemu gradbenemu gigantu SCT zagotoviti donosen posel. Takrat je bilo SCT vrhunsko podjetje za gradnjo predorov in Zidar je vedel kaj mora uveljaviti.
Razmere so narekovale, da je bilo donosneje uničiti SCT,kot pa graditi drugi tir, zato so prišli Turki,ki so se lotili posla. Posel, namenjen sicer SCT, so nato okrasili še z devijacijami,okoljskimi zahtevami in marsičem, kar je projekt dražilo in podražilo do izhodiščnih 1, 4 milijarde.
Geadbeniki in mafija ki spremlja raznmetavanje z denarjem, pa skrbi zato, da bo končna cena vsaj 2 milijardi.
S tem nima nič Nora 24 TV, niti Jnaša, niti nihče iz SDS, ampak mafija ki je usidrana v levici,
Tako bomo Slovenci dobili preplačan drugi tir, ki pa bo le enotirna proga,in bomo pravi drugi tir plačali še enkrat.
Mojškra bo takrat počivala na lovorikah, morda tudi na denarju izvirajočem iz aneksov,ki jih je in še bo podpisala.
Miler pa bo še vedno krivil Janšo, da je ravnal razsipno.
Kaj čemo, kdor je slep, je slep ko Muženič.
Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek pravi, da glede zastojev na cestah jutri ne bo nič bolje. Očitno je pozabila, tudi, da je bila leta 2013 in 2014 predsednica vlade, v letih 2018, 2019, 2020 pa tudi že infrastrukturna ministrica. sedaj pa sama sebe sprašuje, zakaj ni začela nujnih investicij.
Takrat je reševala bankomate tranzicijske levice, ni bilo časa, imejte vendar nekaj razumevanja. Referenca je ostala, zato je tudi postala ministrica, čeprav smo jo volivci nagnali.
Pri gradbenih projektih se korupcija vidi iz aviona, koristi so postranskega pomena, praktično jih ni.
Zastoje se sicer, če se hoče rešiti, odpravi v kratkem času. Ljubljani naj ostanejo državotvorna ministrstva, ostalo naj se razporedi po Sloveniji, po istem vzorcu tudi ostale državne službe, agencije itd.
Re:… Pri gradbenih projektih se korupcija vidi iz aviona..
Ce se dva akterja v nekem poslu med seboj osebno poznata, je to ze prvi kriterij za obstoj korupcije; ce sta pa ze kdaj skupaj privatno kavo pila, je pa ze dokaz; denarja sploh ni treba iskati.
„More likely than not“.
Jaz pa imam eno vprasanje,kaj se je zgodilo z nova24TV?Do zdaj sem jo lahko gledal na internetu semle v Ameriko,zdaj mi je nedosegljiva.Drugo vprasanje pa je tole,oddaja kdo vam lazen je bila vedno posted na youtube in sem jo lahko gledal kadar sem hotel,zdaj pa jo ni vec na youtube?Ali milahko nekdo raz;lozi,kaj se je zgodilo,ali so res uspeli utisati to TV?Za bilokaksen odgovor najlepsa hvala!
Moral bi funkcionirat.
Probaj restart,refresh….cache očisti.👍
Vprašanje je tudi zakaj obnavljamo železniške postaje namesto da bi se najprej lotili infrastrukture. Verjetno se še vozimo po avstroogrskih tirih, tako da se iz Novega mesta v Ljubljano na primer vozimo skoraj tako dolgo, kot iz Pariza do Marseja. Spomnila sem se prve Janševe vlade, ko se je z Nemci dogovoril za temeljito obnovo proge Ljubljana Koper, kar je “uspešno” ustavil Erjavec s klečeplazenjem pred takratno opozicijo, nakar se je zgodila Patria in zmaga Pahorja, posledično je ta projekt padel v vodo. Vedno se sprašujem zakaj se ob vsaki zamenjavoi vlade tudi dobri projekti razveljavijo ? Tudi za visoke odškodnine že podpisanih pogodb, kot se je to zgodilo z Boxerji. Sicer pa tovarišici Bratušek pravijo tudi ministrica za anekse, tako je Petrič menda že sestavil anekse za drugi tir v višini vrtoglavih 350 milijonov ??? Nekaj za Petriča, nekaj za prijatelje in seveda nekaj za prihajajočo volilno kampanjo. Je pa zanimivo, da Turki za Karavanke niso napisali niti enega aneksa ? Podobna situacija ja bila z našimi bivšimi bankami. Ko so bile še v državni lasti smo NLB na primer dvakrat “dokapitalizirali”, vsakič po pet milijard (!), ker je bila ta banka samopostrežna trgovina za rdeče tajkune. Nato smo za drobiž vse slovenske banke prodali tujcem in te iste banke danes poslujejo z velikimi dobički. Odgovor na postavljeno vprašanje je preprost, najprej je bilo potrebno izropati državno lastnino, kdo je to počel se seveda dobro ve, nato pa je draga Alenka zmanjkalo soldov za drugi tir in vse ostale prepotrebne gradnje in obnove. Zato je Slovenija danes zaostala in s takimi vladami kot je aktualna bo zaostajala še bolj, ravno primerjava železniške infrastrukture z zahodnoevropskimi nazorno pokaže v kako bednem stanju je Slovenija.
Gospa znajo šivati… in graditi. Kar je skoraj eno in isto. Za tistega ki ne zna ne enega ne drugega. Le v parlament ji ne uspe priti.
Za ministrico pač. Zamenja stranko bivšega “novega” s stranko novega “novega” in…
urejeno.
Alenka B. Dobimo se na idrski železniški postaji. Zdaj bo tako “prenovljena”, da bo sijala do Stražišča. Tako bo, ko dva krepko v roke pljuneta.
Citiram…
“Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek pravi, da glede zastojev na cestah jutri ne bo nič bolje. Očitno je pozabila, tudi, da je bila leta 2013 in 2014 predsednica vlade, v letih 2018, 2019, 2020 pa tudi že infrastrukturna ministrica. sedaj pa sama sebe sprašuje, zakaj ni začela nujnih investicij. (Vir: MMC)”
***
Za 1. april se upa tudi ona norčevati iz sebe?! No, njen IQ je tako visok, da ji nihče ne bi zameril, če bi se iz sebe norčevala tudi v ostalih dnevih – saj je dokazala, da ne rabi biti niti izvoljena v parlament, pa je postala celo ministrica.
Ali je možno narediti še boljšo parodijo iz naših levih vlad? In levega ljudstva, ki to znova in znova kupi?! Ko enoumje prestopi tisto kritično točko povratka nazaja več ni! Dokler bo naše gospodarstvo slepo ubogalo naše leve vlade nam ni pomoči!
“Da bo jutri bolje, težko obljubim. Vprašanje je, zakaj nismo teh stvari začeli graditi pred desetletjem”
Če bi začeli pred desetletjem, bi do danes porabili že ves “črni” denar, tako pa imate zdaj polne TRR. In zdaj ga je VEČ!!!
Boris tomašičje postavil svetovni rekord v dolžini TV oddaje, kar ni Slovenijo stalo ni.
Braruškova pa bo zgradila najdražji tir na svetu,kar nas bo stalo 2 miijardi.
Tomašič neprekinjeno serje že dolga leta pa noben ne jemlje resno njegovegha rekorda.
😰
Kitajci so ponudili 2. tir za 400 mio. S pomojo Bratuskove bo Slovence stal 2 milijardi. Na to opozarja tudi Tomašič. Za Millerja je kriv Tomašiič in ne Bratuskova, Kdo je tukaj nor?
Od Kitajcev bi dobili se sportni stadion in to povsem zastonj. Tako gre pri njih. V drugi fazi bi pa Kitajci kupili Koper. Vsi to vedo in vendar jih je mnogo to storilo. Temu se rece strategija.
Guinnessevih rekordov je milijarda, od osebkov, ki so niko i ništa in hočejo tako pridobiti pet min slave.
Nihče ne ve za njih, razen nekaj bebavih istomišljenikov
SDSova trobenta Tomašić je postavil svetovni rekord v gobcanju.
Kaj pa njegova ljubica Aleksander ?
Malo uprašam ?
Tomašič je za Millerja in Mirana velik gospod in to z veliko začetnico,
DOSTOJANSTVO:
Otpor nije prestajao. Denis i Serhij organizirali su prosvjede. Zabarikadirali su se u sobama, odbijali sudjelovati na okupljanjima i prosvjedovali protiv svog neograničenog zatočeništva. Kad se proširila vijest da je Herson oslobođen, djeca su shvatila da ih Rusi neće pustiti kući. “Ukrajine uskoro više neće biti”, sve će to biti Rusija, govorio im je Astahov. Dječaci su nagomilali hranu i zaključali se u sobe kako bi prkosili osoblju.
Zašto bi to ovdje visjelo?” pomislio je mladi Ukrajinac. Ruska je zastava za njega predstavljala naoružane muškarce u fantomkama koji su ga odveli iz njegova doma u ukrajinskom gradu Hersonu. Povukao je konopac, spustio je i umjesto nje podigao svoje plavo-bijele karirane bokserice.
Sljedećeg jutra, kad su se djeca okupila kod jarbola, Vladislav im se pridružio, neuobičajeno oprezan. Netko je primijetio donje rublje i šapat se proširio među djecom. Sigurnosna služba je ispitivala stanovnike kampa. Vladislav je ostao miran: “Dobro da nitko ne zna da sam to bio ja.” Danima je pazio da ne privuče pozornost.
Vladislavova šala s donjim rubljem bila je otkrivena. Njegov cimer ga je izdao. Astahov mu je ponudio izbor: odvođenje u policijsku postaju ili izolacija. Vladislav je izabrao izolaciju. Zaključan u sobi veličine četiri četvorna metra, bez telefona, odbijao je lijekove i vikao sve dok mu nisu dopustili da nazove majku.
“Ne mogu više ovdje ostati”, rekao je majci. Počeo je razmišljati o samoubojstvu. Šestog dana pušten je iz izolacije. Sunce je izgledalo svjetlije. Ponovno je bio s prijateljima i čak je ponovio svoju šalu sa zastavom.
Kako bi slomili njegov otpor, ruski odgajatelji su ga premjestili među mlađu djecu. Svake noći je tješio dječaka po imenu Baton koji je plakao za svojom majkom. Osoblje ga je kažnjavalo ostavljajući ga da stoji u hodniku do jutra.
Tinejdžeri su pružali otpor rusifikaciji. Vladislav i njegovi vršnjaci odbijali su pjevati rusku himnu, rugali su se ruskom osoblju kampa i potajno izlazili po hranu i kvas u lokalnu trgovinu, koristeći manjkav nadzor. Vladislav, Denis, Serhij i Rostislav postali su neformalni vođe otpora.
Denisa su iz njegova školskog razreda u Hersonu odveli naoružani vojnici. Bez pristanka roditelja zajedno s ostalom djecom prebačen je preko okupiranog teritorija na Krim. Isprva je mislio da je riječ o odmoru, predahu od života pod okupacijom.
No, uslijedile su stroga kontrola, loša hrana, ograničena medicinska skrb i potpuna izolacija od obitelji. Kao dijabetičar tipa 1, Denis je morao štedjeti inzulin, zbog čega je na kraju završio u bolnici na tri tjedna.
Za investicije so potrebni penezi.
Božja milost ni dovolj.